جذب داوطلب فوریت‌های اورژانسی در لرستان

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: این مرکز داوطلبان واجد شرایط را با عنوان "همیار اورژانس" و "اورژانس یار" دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: این مرکز داوطلبان واجد شرایط را با عنوان "همیار اورژانس" و "اورژانس یار" دعوت به همکاری می‌کند.

علاء الدین شیخی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به شیوع کرونا و در برهه ایی که نیاز به کمک‌های انسان دوستانه بیش از هر زمانی احساس می‌شود اورژانس لرستان در نظر دارد از اقشار مختلف جامعه به عنوان همیار اورژانس و از دانش آموختگان علوم پزشکی به عنوان اورژانس یار به صورت داوطلبانه در مواقع بحران استفاده کند.

او اظهار داشت: دوره‌های کمک‌های اولیه و تخصصی مرتبط با فوریت‌های پزشکی به صورت رایگان برای داوطلبان برگزار و پس از پایان دوره گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

 رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان تصریح کرد:علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و به منظور ثبت نام در این امر خیرخواهانه با شماره ۰۶۶۳۳۲۲۹۷۰۱ در ساعات اداری تماس حاصل کنند.

حدود ۵۰۰ نفر در۷۳ پایگاه ثابت و سیار اورژانس لرستان مشغول بکار هستند که با فرض تثبیت این تعداد، ۱۰۰ نفر دیگر برای ارتقا خدمات ۱۱۵ نیاز می‌باشد.

باید برای حداقل هر ۵۰ هزار نفر جمعیت و در هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه ایجاد شود که به همین منظور راه اندازی ۲۸ پایگاه دیگر برای لرستان تا پایان برنامه ششم در دستور کار قرار درد و مقدمات این مهم نیز فراهم شده است.

سه ماهه امسال ۱۶ هزار و ۹۵۶ ماموریت توسط اورژانس لرستان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.