شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای برآمده از نهاد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هر جا که انقلاب نیاز به حضور مردم داشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میدان بود و مردم را هم وارد میدان کرد ، گفت: این رویکرد باید همچنان تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این نهاد انقلابی برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های این شورا گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای برآمده از نهاد انقلاب اسلامی است و رسالت آن هم حفظ و تعظیم ارزش‌های انقلاب است.

او با بیان اینکه هر جا که انقلاب نیاز به حضور مردم داشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میدان بود و مردم را هم وارد میدان کرد،  افزود: این رویکرد باید همچنان تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ظرفیت فضای مجازی هم اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی باید برای تبلیغ و تبیین مناسبت‌های انقلاب و تقویت اتحاد و یکپارچگی از فضای مجازی بیشترین بهره را گرفت.

 همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم در این دیدار با اشاره به چهلمین سال تاسیس این نهاد انقلابی ، گفت: این نهاد کهن در همه عرصه‌ها با بصیرت و لحظه شناسی در خط امام و رهبری بوده و همچنان برای خدمت به نظام و انقلاب آماده است.

او  به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در این شرایط فعالیت های دینی و انقلابی خود را در عرصه فضای مجازی دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.