مدیرعامل شرکت راه‌ آهن خبر داد؛

تمام کوپه‌ های قطار ضد عفونی می‌ شوند

رسولی گفت: تمام قطار‌ها و ایستگاه‌ها به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند و داخل کوپه‌ها بعد از ضدعفونی پلمب و توسط مسافران بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایستگاه های قطار رعایت می شود،گفت: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شرکت راه آهن رعایت می شود و این اقدام راه آهن هم باعث تشویق وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین موسسات بین المللی راه آهن شده است.

او اظهار کرد: تمامی قطارها و کوپه ها به صورت کامل توسط مواد بهداشتی ضدعفونی می شوند و مسافران خود در هنگام وارد شدن به قطار درب های پلمب شده را باز می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تمامی اقدامات شرکت راه‌آهن مورد تقدیر اتحادیه بین المللی راه آهن قرار گرفت و هم اکنون در ارتباط با مبارزه با ویروس کرونا راه آهن عضو کمیته مبارزه با کووید ۱۹ جهانی است.

رسولی تصریح کرد: تمامی قطارها در مبدا و مقصد به صورت کامل ضدعفونی می شوند ودرب های قطار سپس پلمب می شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن تصریح کرد: تمامی مسافران هنگام ورود به راه‌آهن و ایستگاه ها باید ماسک داشته باشند و بدون ماسک اجازه ورود هیچ مسافری داده نمی‌شود .

رسولی اظهار کرد: بازرسی‌ها در طول سفر به صورت کامل انجام شود و در صورتی که ماسک در طول مسیر توسط مسافر برداشته شود به فرد تذکر داده می شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن تصریح کرد: تعداد ظرفیت مسافر در قطارها و کوپه ها نصف شده و در کوپه های ۴ نفر ۲ نفز و ۶ نفره هم ۳ مسافر حضور دارد ولی در صورتی که مسافران خانواده درجه یک باشند، مشکلی ندارد. بنابراین این اقدامات نشان دهنده رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی است.

او  تاکید کرد: تمامی اقدامات برای فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و در تمامی بخش ها نشانه گذاری انجام شده و مسافران هم هنگام ورود مورد تب سنجی قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
صد رحمت به مترو اقلا تهويه سقفي داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
رفتن تو قطار = رفتن تو دهن هيولا
آخرین اخبار