گردو غبار و طوفان شن در محور ارتباطی زهکلوت ـ ایرانشهر/ دید افقی به ۱۰۰ متر رسید

در پی گردو غبار و طوفان شن در محور ارتباطی زهکلوت _ ایرانشهر، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به رانندگان توصیه هایی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب  استان کرمان با اشاره به دریافت گزارش مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل مبنی بر بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر گفت: آن دسته از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند با توجه به کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

او افزود: در زمان پدیده گرد و غبار برای دید بهتر دیگر وسایل نقلیه، نیاز به روشن کردن چراغ‌های وسیله نقلیه است؛ بنابراین رانندگان قبل از خروج از حوزه جنوب کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان، باید چراغ‌های خودروی نقلیه خود را کنترل و در صورت معیوب بودن، نسبت به رفع عیب آن‌ها اقدام کنند.

جمیلی بیان کرد: به دنبال بروز پدیده گرد و غبار و احتمال کاهش دید، به خصوص در محور‌های جنوب کرمان، راهداران شهرستان‌های جنوبی و گشت‌های راهداری به صورت آماده باش در آمده و در محور‌ها حضور دارند.

او گفت: از مردم و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه مشکل جاده‌ای، مانند ورود شن‌های روان به محور اصلی راه و اشیای مزاحم تردد، مراتب را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.

در حال حاضر دید افقی در محور زهکلوت به ایرانشهر ۱۰۰ متر گزارش شده است.

 انتهای پیام / م 

برچسب ها: طوفان شن ، کیفیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.