سعادتمند: برای اولین بار استقلال در یک پرونده برنده شد/ در رابطه با شجاعیان از این به بعد فقط با فیفا مکاتبه خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما در پرونده کولی (مربی سابق تیم فوتبال استقلال) برنده شده ایم و این اتفاق بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد اینکه آیا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده است یا خیر، اظهار داشت: برای اولین بار باشگاه استقلال در یک پرونده برنده شد و ما در پرونده کولی (مربی ستبق تیم فوتبال استقلال تهران) برنده شده ایم. در رابطه با وضعیت داریوش شجاعیان بر خلاف میل باطنی از این به بعد مستقیم با فیفا مکاتبه خواهیم کرد. در شرایط عادی اکنون باید فصل جدید را شروع می‌کردیم.

او درباره پرونده شفر، عنوان کرد: در پرونده ساشا شفر در روز‌های آینده به احتمال زیاد برنده خواهیم شد. در خصوص وینفرد شفر هم باید ۶۰۰ هزار دلار را تا ۱۰ روز آینده تهیه کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

سعادتمند درباره وضعیت استقلال در فصل آینده، گفت: جلساتی با فرهاد مجیدی داشته و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نفرات کلیدی تیم حفظ شوند. امسال کمترین خروجی را نسبت به سال‌های قبل خواهیم داشت. نفرات با کیفیتی را هم جذب می‌کنیم که در اندازه باشگاه استقلال باشند. تا آخر هفته قرارداد یک بازیکن را تمدید می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


او در ادامه بیان کرد: زمین مرغوبکار که سند آن را گرفتیم ارزشی معادل ۵۰۰ میلیارد تومان دارد. این مورد یکی از سند‌های افتخار باشگاه استقلال است. ما بنا داریم که آن را توسعه دهیم. امروز از کمپ حجازی هم بازدید کردیم و سند آن را هم به احتمال تا هفته آینده خواهیم گرفت.

سعادتمند افزود: سند گرفته شده به نام باشگاه استقلال است و مطالب گفته شده درباره اینکه یک ساله خواهد بود، کذب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بفرمایید وزیر سند جای دیگه ای رو به نامتون نزده؟ جالبه از اون طرف ورزشگاه کاظمی که پرسپولیس اونهمه هم واسش هزینه کرده رو نمیخواند به پرسپولیس بدند به جاش یه ورزشگاه که معلوم نیست یهو از کجا اومد رو میخواند بدند به پرسپولیس اونم از تفاوت مدیرعامل و هیئت مدیرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خبر خوب خبر خوب این بود؟خخخخخخ
آخرین اخبار