تلویزیون در دهه امامت و ولایت چه برنامه‌هایی پخش می‌کند؟

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت دهه امامت و ولایت پخش برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌اند.‌

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، به مناسبت دهه ولایت شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی را در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار "لبیک یا رسول الله-لبیک یا علی"برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

بر این اساس تمامی شبکه‌های سیما در روز عید غدیر، ساعت ۱۹:۳۰ زیارت امین الله را پخش می کنند. در شب عیدغدیر هم شبکه قرآن و معارف سیما، رأس ساعت ۲۱ استغاثه و توسل به امیرالمومنین (علیه السلام) را روی آنتن می برد.

همچنین در این ایام شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت ۲۳ و ارتباط با حرم عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) را هر روز از ساعت ۱۲ به صورت زنده پخش می‌کند.

ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هر شب ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است. همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران، ساعت ۲۱ و در روز عید غدیر برنامه شمیم ولایت تقدیم مخاطبان ارجمند می‌شود.

شبکه یک سیما، برنامه حدیث غدیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در میدان امام حسین (علیه السلام) و همچنین برنامه آفتاب شرقی، به همراه پخش مولودی خوانی از بقاع و اماکن مقدسه را روی آنتن می‌برد.

شبکه دو سیما، ویژه برنامه عید همدلی را هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم‌های متعدد در دستور کار دارد.

شبکه سه سیما، ویژه برنامه دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) با عنوان «چراغانی» ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه سمت خدا را هر روز با حضور کارشناس مطرح معارفی همراه با ارتباط زنده از اماکن مقدسه در کنداکتور این شبکه قرار دارد. لحظه‌ها را دریاب، نوای افلاک و موکب ثارالله از دیگر برنامه‌های شبکه سه در این ایام است.

شبکه چهار، برنامه‌های فصل لبخند، مهر خوبان و حدیث غدیر و شبکه جام جم برنامه‌های جمع ایرانی ساعت ۲۲:۳۰ و خانه مهر ساعت ۲۰:۳۰ را روی آنتن می‌برند.

همچنین شبکه پنج سیما، برنامه‌های "تا نیایش"، "عطرعاشقی" و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (علیه السلام) را پخش می‌کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عید غدیر ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کاش با حضور حجت الاسلام رفیعی هم برنامه میذاشتن، برای من هر بار که گوش دادم به صحبتشون، پربار بوده.
اطلاعات خیلی خوبی دارن، همیشه با منبع صحبت می کنن ، اهل مطالعه کتاب و به روز هستن، صحبت هاشون کاربردی است و درس اخلاق می دن، قرآن رو زیبا و با نکات ریز موشکافی میکنن، تعلیم دهنده ی خوبی هستن، هیچوقت افراط و تفریط نمی کنن، یک عالم دینی هستن و کمتر به مسایل سیاسی و جناحی دامن می زنند.
من شب قدر امسال ، به خاطر کرونا توفیق مسجد رفتن نداشتم اما حال و هوای حرم امام رضا با سخنرانی آقای دکتر رفیعی خیلی خوب بود. حتما برنامه ها اگه پربار باشه و آدم های باسواد توش صحبت کنن ، مخاطب زیادی خواهد داشت.
آخرین اخبار