خلیل زاده: بازی با سپاهان کاملا "حلال" بود/ هیئت مدیره قاطعانه از مجیدی حمایت می‌کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم ما در بازی با سپاهان ۱۰ نفره بود و جوانمردانه بازی کردیم، به نظر من آن دیدار کاملا "حلال" بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه چرا هنوز نام داریوش شجاعیان به لیست این تیم اضافه نشده اظهار داشت: شجاعیان فصل گذشته دچار مصدومیت شدید شد به طوری که پزشک تیم اعلام کرد او برای مدت طولانی نمی‌تواند بازی کند. در نهایت بهبودی کامل شجاعیان ۶ ماه طول کشید و با توجه به اینکه لیگ‌ها هم برای ۴ ماه تعطیلی شده بودند فکر می‌کنم او الان بتواند برای تیم بازی کند. آن موقع ما نمی‌دانستیم که نباید بازیکنی به جای شجاعیان در لیست بگذاریم و به همین دلیل خواسته سرمربی وقت را اجرا کردیم.


بیشتر بخوانید


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بیانیه‌ای که باشگاه سپاهان روز گذشته منتشر کرد بیان داشت: سپاهان یکی از تیم‌های بسیار خوبی لیگ برتر می‌باشد که از سرمربی بسیار بزرگی هم برخوردار است. من برای سلامتی قلعه نویی سرمربی سپاهان دعا می‌کنم. بازی با سپاهان را می‌سپاریم دست کسانی که باید قضاوت کنند. تیم ما در آن بازی ۱۰ نفره بود و کاملا جوانمردانه بازی کرد و به نظر من آن دیدار "حلال" بود.

خلیل زاده درباره تلاش مدیران باشگاه برای حل مشکلات مالی و پرونده‌های بویان و شفر گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه تا آخرین لحظه پای کار هستند و هر زمان که هیئت مدیره دور هم جمع شد، مشکلات تیم هم حل شده است. حالا مدیرعامل باشگاه به همراه معاونانش تلاش می‌کنند تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنند. جلسات پی در پی داشتیم و بحث امروز هم کمک به استقلال بود. مطمئن باشید مشکلات مالی باشگاه به زودی حل خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم اتفاق خاصی برای تیم بیفتد. اعضای هیئت مدیره تلاش می‌کنند تا پول شفر را هر چه سریع‌تر پرداخت کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت بخشی از بدهی‌ها از محل مطالبات فیفا عنوان کرد: بخش کوچکی از بدهی‌ها از طریق فیفا پرداخت می‌شود، اما بیشتر مبالغ مورد نظر از منابع داخلی تامین خواهد شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم بخشی از این مطالبات را وصول کنیم و امروز هم در جلسه‌ای که داشتیم، تصمیم بر آن شد که مطالبات باشگاه را به هر شکل ممکن پرداخت کنیم.

خلیل زاده درباره اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی به شرط قهرمانی در جام حذفی، فصل بعد روی نمیکت این تیم می‌نشیند گفت: این صحبت‌هایی که می‌شود اصلا میان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مطرح نشده است. این مطالب تبلیغی را در برخی از کانال‌ها دیده ام و در رسانه‌ها ندیدم. اعضای هیئت مدیره هفته گذشته قبل از بازی با پارس جنوبی با فرهاد مجیدی تماس گرفتند و حمایت خود را از او اعلام کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هیئت مدیره پولدار مدیر پولدار مقایسه کنیم با پرسپولیس که مدیرعامل نداره سرپرستش دندونپزشکه هیئت مدیرش هم یکساله که کمبود نفرات داره اونوقت یه عده بی مغز میکند وزیر پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
استقلالی ها به برد به کمک داور و وزیر عادت دارن
آخرین اخبار