ذوالنوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

کارخانجات و صنایع نیمه تعطیل راهی برای دور زدن تحریم‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کارخانجات و صنایعی تعطیل و یا نیمه تعطیل از جمله امتیازاتی هستند که می‌توان به کمک آنها تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه این کمیسیون که با حضور سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه حل‌هایی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر اینکه در این فضا چگونه می‌شود در جهت برون رفت گام از مشکلات برداشت و مشکلات معیشتی مردم را رفع و به رشد تولید سرعت بخشید مطرح شد.

افزود: ما در جلسه امروز کمیسیون بر روش‌ها و راه‌هایی که مقام معظم رهبری برای رفع موانع تولید عنوان داشته اند پرداختیم؛ لذا کارخانجات و صنایعی تعطیل و یا نیمه تعطیل از جمله امتیازاتی هستند که می‌توان به کمک آنها تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

ذوالنوری تصریح کرد: با افزایش توان داخلی امسال که سال جهش تولید نامگذاری شده است می‌توانیم به بسیاری از این مشکلات فائق آییم.

رئیس کمیسیون امنیت گفت: تکیه بر توان داخلی روز به روز در کشور بیشتر می‌شود و برون رفت از این موضوع می‌تواند به صنعت و تجارت حرکت جدی و مثبتی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار