الکترونیکی شدن پرونده‌های ماده ۱۰۰، دستاورد مدیریت شهری

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تجمیع و الکترونیکی کردن پرونده‌های ماده ۱۰۰ یکی از بزرگترین دستاورد‌های شهرداری تبریز و شورای پنجم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سعید نیکوخصلت  دبیر شورای اسلامی شهر تبریز افزود: شفاف سازی و سلامت اداری، کاهش خطا، افزایش رضایت مندی و سرعت اجرایی امور، به صفر رسیدن مفقودی پرونده ها، کاهش مسائل زیست محیطی و بهداشتی در دوران فاصله اجتماعی، از بین رفتن رانت، ارزیابی و تحلیل دقیق آماری از درآمد‌ها و جریمه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن، دستاورد‌های ارزشمندی هستند که در این حوزه اتفاق افتاده است.

او  تصریح کرد: همچنین تصادفی و رندومی کردن پرونده‌ها نیز در حال اجرایی شدن است که دیگر با ایجاد سیستمی صحیح، سفارش و رانت مفهوم خود را از دست خواهد داد.

او در پایان گفت: از تلاش‌های راهبرانه دکتر قلیزاده در پیگیری الکترونیکی کردن پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ سپاسگزاری می‌کنیم.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز افزود: از تلاش‌های مجدانه معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز و همچنین همکاران دقیق و منظم ایشان و به ویژه رئیس اداره ماده ۱۰۰ و معاونت‌های شهرسازی مناطق که با تلاش‌های مداوم خود تسهیل و تسریع تحقق این روند را موجب شدند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار