احتمال رگبار پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه شمالی و شمال غرب استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در سه روز آینده وزش باد به خصوص در ساعات بعداز ظهر پدیده غالب در این استان خواهد بود.

او افزود: در این مدت نواحی بادخیز استان شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در نیمه شمالی و شمال غرب استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

اثمری بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده است. همچنین فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

او با بیان اینکه در این مدت بیشترین میزان بارندگی در مشهد به میزان ۱.۱ میلیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: دمای هوای این کلانشهر طی سه روز آینده در خنک‌ترین ساعت به ۲۰ درجه و در گرمترین ساعت به ۳۲ درجه سلسیوس خواهد رسید و نسبت به امروز تغییر چندانی نخواهد کرد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.