مردم کمک‌های نقدی خود را برای تهیه اطعام نیازمندان از خانه پرداخت کنند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر  گفت: مردم می‌تواندد کمک‌های نقدی خود را جهت تهیه اطعام برای نیازمندان در روز غدیر از خانه پرداخت کنند.

 تهیه اطعام نیازمندانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر  صبح امروز در نشست خبری تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: برای روز غدیر مردم هم می‌توانند جهت تهیه اطعام برای نیازمندان  از طریق *۸۸۰# و*۸۸۰*۸# کمک‌های مالی خود را ارسال کنند یا خدماتی را که می‌توانند انجام دهند، اطلاع بدهند.

او افزود: امروزه استفاده از ماسک اصلی‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا است، اما تهیه آن برای برخی از مردم با چالش‌های اقتصادی همراه شده است، در انجمن اسلامی قرار بر این شد که دفتر مرکزی انجمن با برنامه‌ریزی با ستاد امام رایزنی‌هایی صورت دهد که با حذف واسطه‌ها، ماسک را به قیمت ارزانتر به دست مردم برساند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مردم با مراجعه به سایت hastinha.com می‌توانند هر بسته ۵۰ تایی ماسک را که با قیمت ۶۲ هزار و ۵۰۰ است، خریداری کنند و در مرکزی که شخص انتخاب کرده و تقریبا سه روز بعد از خرید دریافت کنند.


بیشتر بخوانید

۱۷۰ برنامه ویژه غدیر در بوشهر برگزار می‌شود


افروغ ادامه داد: ماسک‌های تولیدی با کیفیت مرغوب و مورد تایید وزارت بهداشت است که بر اساس آمار در این چهار روز بیش از ۱۰۰ هزار ماسک توزیع شده است و ان تا دو ماه آینده این فرایند ادامه خواهد داشت و ادامه این فرآیند بعد از آن نیز با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.

او گفت: با توجه به اینکه ۲۳ مرکز توزیع در تمام شهرستان‌های استان در حال فعالیت است، به تناسب جمعیت در شهر‌هایی که استقبال بیشتری صورت گرفت و شهر‌هایی که جمعیت بیشتری داشتند، مراکز توزیع ماسک افزایش یافت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر بیان کرد: به طور مثال در شهر بوشهر پنج مرکز، در شهرستان دشتستان هفت مرکز و در سایر شهرستان‌ها نیز در صورت ضرورت مراکز بیشتری تعیین خواهد شد.

افزوغ افزود: فرایند عرضه ماسک با استقبال خوب مردم روبرو شده به طوری که ظرفیت ثبت نام تا ۱۰ روز آینده پر شده است و برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، سازگاری طراحی شده که با مراجعه به مراکز توزیع، ثبت نام آن‌ها انجام شود.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه باید با کمک رویکرد تربیتی نخبه پروری جامعه دانش آموزی را تربیت کرد در فصل تابستان برای دانش آموزان برنامه‌های متعددی را آغاز کرده ایم که مرتبط با سال تحصیلی جدید است و مربیان را آماده کردیم که با توان کامل در اول مهر فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.