شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته است در ۴ دهه اخیر حقانیت نظام را اثبات کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب بردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت ۱۲ مرداد چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ۱۲ نفر یاوران و پیشکسوتان عرصه مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور برخی از خانواده‌های این عزیزان که در قید حیات نبودند و با حضور آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در محل این نهاد تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم به نقش مهم و برجسته این نهاد انقلابی در ایجاد همدلی و همبستگی بین نهاد‌ها و مردم برای حضور موقع در تمامی صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت و راهبری این شورا در مناسبت‌های ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی مثال زدنی است همان طور که با توجه به شیوع بیماری کرونا در نیمه شعبان شاهد برگزاری مراسم پرشکوهی مانند روز قدس بودیم.

او، با  بیان اینکه سازماندهی، نظارت و هماهنگی برگزاری مراسم‌های دینی و ملی و مذهبی بر عهده این شورا گذاشته شده است، بیان کرد: خدمات زیادی شورای تبلیغات اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه‌ها و ایجاد جریان حماسی در سطح جامعه و بسیج کردن مردم و جوانان برای حضور در جنگ می‌توان نام برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ به دستور و فرمان مستقیم حضرت امام (ره) تشکیل شد و ۴۰ سال است که در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب قدم برداشته است تا تبلیغات سوء دشمن را خنثی کند.

رضایی با اشاره به اینکه این موضوع  به‌ رغم توطئه‌های رسانه‌های خارجی اقدامات خوبی در  چهل سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: این نهاد مردمی و انقلابی توانسته است به خوبی موضوع اثبات و حقانیت نظام را ادا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد اجرایی نیست بلکه یک نهاد هماهنگ کننده و نظارتی است، افزود: این نهاد توانسته مراسم‌ها را از هر گونه آسیب و انحرافات حفظ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار