وزیر خارجه صهیونیست‌ها خواستار تحریم حزب‌الله از سوی کشور‌های آمریکای لاتین شد

«گبی اشکنازی» در ملاقات با سفیران کشورهای آمریکای لاتین خواستار ممنوعیت فعالیت جنبش حزب‌الله لبنان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، «گبی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس، در ملاقات امروز خود با سفیران کشور‌های آمریکای لاتین، خواستار ممنوعیت فعالیت حزب‌الله لبنان از سوی این کشور‌ها شد.

او در این دیدار ادعا کرد: «از آنجاکه تروریسم بر کشور‌های مختلف اثرگذار بوده باید به مقابله با آن بپردازیم. بهترین روشِ مقابله نیز تحریم حزب‌الله است. برخی کشور‌های شما نیز از این مسئله آسیب دیده‌اند و ما اگر این تحریم‌ها را از سوی آمریکای لاتین ببینیم قدردانی خواهیم کرد.»

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، «آرژانتین، بحرین، کانادا، کلمبیا، آلمان، هندوراس، ژاپن، هلند، پاراگوئه، امارات، انگلیس و آمریکا» حزب الله را گروهی تروریستی می‌دانند.

در این دیدار اشکنازی با اشاره به انفجار روز گذشته انبار مواد منفجره بیروت گفته است: «هنوز نمیدانیم چه اتفاقی رخ داده، اما از نزدیک آن را دنبال می‌کنیم. تاکنون بر این باور هستیم که حادثه بوده است.»

او همچنین درباره طرح موسوم به «معامله قرن» نیز مدعی شد: «این طرح چارچوبی برای حل اختلافات است، اما فلسطینی‌ها حاضر نیستند پای میز مذاکره بیایند. نمیدانم مخالفت برای آن‌ها چه منفعتی دارد، اما از هر شخص نافذی می‌خواهم تا آن‌ها را دوباره به گفتگو بازگرداند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار