مدیرصندوق کارآفرینی امید کرمان خبر داد:

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

یوسف پورواجد گفت: صندوق کارآفرینی امید تاکنون یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در حوزه تسهیلات روستایی به متقاضیان کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف پورواجد مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران، نقش اصحاب رسانه را بسیار حساس و مهم دانست و گفت: خبرنگاران با انتشار اخبار از اشتغال برای افراد، جوانان و زنان سرپرست خانوار حمایت می‌کنند.

پورواجد در بخش دیگری از سخنانش یاد شهدای سیستم بانکی و مالی کشور را گرامی داشت و افزود: بانک‌ها به علت ترافیک زیاد، تلفات زیادی را در دوران کرونا داشته‌اند و چهار نفر از همکاران ما در استان کرمان هم مبتلا به کرونا شده‌اند.

او به بیان گزارشی از شروع به کار صندوق امید استان کرمان پرداخت و تصریح کرد: این صندوق از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده و تاکنون یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات داشته است.

پورواجد بیان داشت: کرمان در پرداخت تسهیلات استان چهارم کشور است و تاکنون یک هزار و ۱۸۷ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

او با اشاره به اینکه حدود ۵۶ درصد تسهیلات در بخش کشاورزی، ۱۹ درصد خدمات و بقیه در حوزه صنعت بوده است، گفت: تاکنون چهار مرحله از تسهیلات روستایی پرداخت شده و مرحله پنجم نیز در راه است.

پورواجد با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال پرداختی از سوی صندوق امید داشته‌ایم و ۹۰۰ فقره تسهیلات پرداخت شده است، افزود: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است و بدین ترتیب ۵۰ میلیارد ریال اشتغال و ۱۳.۵ میلیارد ریال وام‌های تسهیلات ضروری پرداخت کرده‌ایم.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کرمان تصریح کرد: هم اکنون با همکاری شهرداری کرمان برای ایجاد نمایشگاه دائمی فروش کالا‌های تولیدی اعضای صندوق امید در پارک شهید اقدام کرده‌ایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار