کشف۵ فقره کلاهبرداری با جعل عنوان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۵ فقره کلاهبرداری و غصب عنوان به ارزش ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک متهم سابقه دار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ یداله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از طریق غصب عنوان کارمند وزارت اطلاعات، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی یک متهم سابقه دار شناسایی و مشخص شد این فرد خود را از کارکنان وزارت اطلاعات معرفی و ضمن ارائه شناسنامه جعلی و ازدواج موقت با قربانیان، تنظیم اسناد جعلی مبنی بر واگذاری یک واحد آپارتمان به آنان و نیاز به مبالغی برای خرید آن اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی ۵ قربانی در این رابطه اظهار داشت: این متهم با پیگیری‌های پلیس در سطح شهر کرمان دستگیر و با مواجهه با شاکیان پرونده به انجام کلاهبرداری ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اعتراف کرد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: به افراد غریبه اعتماد نکنند و در امر ازدواج نیز تحقیق و شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار