ارتباط پروژه بعدی Remedy با بازی‌ های پیشین این شرکت

بر اساس اطلاعات منتشر شده از Remedy Entertainment، این استودیو ساخت یک عنوان دیگر در جهان دو بازی Alan Wake و Control را برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Control ساخته شده توسط Remedy Entertainment شباهت زیادی به بازی قبلی این استودیو یعنی Alan Wake دارد و در بروزرسانی‌های اخیر حتی این مسئله بیشتر نیز می‌شود، زیرا مشاهده می‌کنیم که چگونه دو شخصیت اصلی این دو بازی به هم متصل می‌شوند. این اولین قدم برای فهم آن چیزی است که استودیوی مذکور جهان متصل (Connected Universe) نامیده و بر اساس اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که Remedy Entertainment در حال کار روی یک بازی دیگر با همین ویژگی است.

این اطلاعات توسط سم لیک، مدیر خلاق Remedy، به اشتراک گذاشته شده است که چندین مورد از بزرگ‌ترین بازی‌های استودیو را نوشته است؛ او در ساخت عنوان Max Payne نیز نقش بسیار پررنگی داشت.

لیک گفت: "آنچه در سال ۲۰۱۰ در Alan Wake اتفاق افتاد، یکی از مواردی است که دفتر کنترل فدرال در حال بررسی آن است. بسته الحاقی AWE اولین رویداد رسمی کراس‌اوور Remedy Connected Universe است که باعث می‌شود دو عنوان Alan Wake و Control بیشتر به یکدیگر نزدیک شده و داستان‌های نسبتا مشترکی داشته باشند. "


بیشتر بخوانید


عناوین ساخته شده توسط استودیوی Remedy

نسخه دوم عنوان Alan Wake

نسخه دوم عنوان Alan Wake چندین سال پیش در دست توسعه بود، اما توماس پوه، مدیر ارتباطات Remedy، همان زمان اعلام کرد: "هم‌اکنون هیچ نسخه جدیدی از بازی Alan Wake در دست ساخت نیست." البته هنوز اطلاعات خاصی از نام و جزئیات عنوان پروژه بعدی Remedy در دسترس نیست و ما نمی‌دانیم که آیا قرار است مانند گذشته عنوان جدیدی در Remedy Connected Universe ساخته شود یا به طور کلی جهت ساخت بازی این شرکت تغییر خواهد کرد.

بسته الحاقی AWE عنوان Control در ۲۷ اوت عرضه می‌شود. این بازی در PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار