فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد;

انهدام باند فروش مواد مخدر در دهلران

سرهنگ مکی از انهدام باند فروش مواد مخدر در پوشش راننده آژانس مسافربری در شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مأموران انتظامی شهرستان دهلران در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت چند نفر سودجو در زمینه خرید و فروش مواد مخدر ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اینکه با تلاش بی وقفه ماموران، مشخص شد این افراد در ساعات پایانی شب در پوشش آژانس مسافربری اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران جهت دستگیری این باند ۳ نفره اقدام کردند.

مکی ادامه داد: این سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به فرار کردند و ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای توانستند آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۱۶۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع را کشف کنند.

 او بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شده و آژانس مسافربری نیز پلمب و خودروی آن‌ها هم به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ضمن بیان اینکه تداوم طرح‌های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر موجب خوشحالی مردم و تقدیر از پلیس شده است، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم برای سالم سازی محیط اجتماع، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر یاری کنند و هر گونه اخبار را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.