مدیر امور پرستاری بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام:

پرستاران فرماندهان نبرد با کرونا هستند

حاتمی گفت: دفتر خدمات پرستاری ، واحد فرماندهی و سازمان دهنده مراقبت از بیماران کرونایی است.

افشار حاتمی مدیر امور پرستاری بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: دفتر خدمات پرستاری ، واحد فرماندهی و سازمان دهنده مراقبت از بیماران کرونایی است و به صورت ۲۴ ساعته ، کمیت و کیفیت مراقبت‌های درمانی و پرستاری از بیماران را رصد می‌کند.

او اظهار کرد: سوپروایزرین یا به عبارتی سر پرستاران بیمارستان شهید مصطفی بر اساس شرح وظیفه ، در هر شیفت کلیه بخش‌ها و بیماران کرونایی را بررسی و ارزیابی نموده و نیاز‌های درمانی و رفاهی آنان را پیگیری می‌نمایند.

حاتمی این قشر درمانی را از با تجربه‌ترین و مسلط‌ترین گروه درمانی در همه جنبه‌های بیمارستانی دانست و ادامه داد: بدین سبب رهبری و هدایت واحد‌های ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمان بر عهده آنان نهاده شده است.

او اظهار کرد: ایجاد مهارت و توسعه عملکرد کارکنان در جهت درمان کرونا، ایجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ریزی‌های بهداشتی و درمانی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث و بحران‌ها و اعلام آن به مراجع، رسیدگی و پیگیری مشکلات و نیاز‌های کارکنان گروه پرستاری و پیش بینی نیاز‌های واحد‌های پرستاری از نظر امکانات یا تجهیزات موجود و لوازم مصرفی و پیگیری در جهت تامین آن‌ها از وظایف ذاتی سوپروایزرین و مدیر این واحد می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.