توقیف کامیون حامل ۱۵ میلیارد ریال تنباکوی قاچاق در مرودشت/کشف تریاک در نقاط مختلف استان فارس

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۰ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پراید حامل بیش از ۷۶ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف سواری پراید و کشف ۷۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا با اشاره به کشف تریاک در فسا، در این باره، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فسا در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۷۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، اضافه کرد: متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی فسا از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف کامیون حامل ۱۵ میلیارد ریال تنباکوی قاچاق در مرودشت

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۹۹ کارتن تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تنباکوی قاچاق در مرودشت، در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۹۹ کارتن تنباکو خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۴ کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۴۴ کیلو تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به کشف تریاک در نی ریز، در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۴۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ یوسفی اضافه کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار