اخبار حوادث ۲۱ مرداد ۹۹؛

محموله یک میلیاردریالی قاچاق در دشتستان کشف شد

اخبار حوادث ۲۱ مرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر در سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دو دستگاه خودروسواری سمند حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند ادامه داد: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در جاده کلمه – بوشکان دو دستگاه خودروی سواری سمند را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند و در بازرسی از آن‌ها ۳۲ طاقه پارچه، ۲۵ کارتن تسمه دینام خودرو و مقادیری وسایل ساختمانی قاچاق بدون مدارک گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، کشف کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

 دستگیری سارق با ۱۰ فقره سرقت در تنگستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره انواع سرقت در شهرستان تنگستان خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن خصوصی در تنگستان، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار شدند.

او بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت، ازجمله سرقت منزل، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، وتجهیزات انتقال نیرو اعتراف کرد.

دستگیری سارقان طلا در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه  بیان کرد: سه عضو باند سرقت طلا در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا در شهرستان گناوه، ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه سارق را شناسایی و او و دو نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

او گفت: در تحقیقات و بازجویی صورت گرفته، متهم به سرقت طلا با همراهی همدستانش اعتراف کردند.

 بیش از ۹ کیلو حشیش در دشتستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۹ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پژو کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان از انتقال محموله مواد مخدر به استان بوشهر مطلع شدند که در پی آن  یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل مواد مخدر که قصد عبور از  ایستگاه بازرسی شهید صلاحی را داشت با همکاری و هماهنگی ماموران آن محل متوقف شد.

او عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۹ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش که به صورت حرفه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و دو نفر در این زمینه دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از توقیف دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی ادامه داد: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی گناوه در جاده خروجی این شهرستان از دو دستگاه خودرو سواری ۳۶ عدد رینگ خودرو خارجی قاچاق بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری دو نفر در این زمینه بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۷۲۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.