کمیته امداد برای ۲۰۰ هزار نفر ایجاد اشتغال می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با طرح‌های در نظر گرفته شده، امسال برای ۲۰۰ هزار نفر ایجاد اشتغال خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت‌زدایی و کمک به کرامت انسانی است و در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسیر قدم‌هایی برداشته است.

 او افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد ایجاد اشتغال خانگی است؛ بخش زیادی از مددجویان کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و کمک به اشتغال خانگی در این مسیر بسیار مهم است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  ادامه داد: امسال، براساس برآورد‌ها برای ۲۰۰ هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهیم کرد و قطعا این ظرفیت به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش به کار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید


بختیاری بیان کرد: طرح‌های توانمندسازی همواره در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و با گسترش این طرح‌ها در دو دهه اخیر موفق شده‌ایم ۷۰۰ هزار خانوار را توانمند و از پوشش کمیته امداد خارج کنیم.

او تصریح کرد: همچنین به صورت مداوم خانواده‌ها و اقشار سالمند و صعب‌العلاج تحت پوشش را مدنظر داریم و به صورت مستمر و تا آخر عمر خدمات خود را به این دو قشر ارائه می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.