آهوان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنر‌های جدید در سمنان می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنر‌های جدید با عنوان آهوان و محوریت معارف رضوی در سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اولین دوره جشنواره ملی هنر‌های جدید گفت: دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنر‌های جدید با محوریت معارف رضوی و عنوان آهوان هفته آینده در مراسمی در سمنان افتتاح می‌شود و فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

او با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره ملی هنر‌های جدید بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود افزود: کیفیت این جشنواره باید مورد توجه باشد و برنامه‌های اصلی و جانبی آن با تاکید بر لزوم ارتقای هرچه بیشتر این جشنواره پیش بینی شود.

فلاح با تاکید بر اینکه در طراحی جشنواره ملی هنر‌های جدید باید بر تولید محتوا متناسب با معارف رضوی و برای فضای مجازی متمرکز بود اظهار داشت: برگزارکنندگان این جشنواره به دنبال تولید محتوا در موضوع دینی با تاکید بر معارف رضوی هستند تا از طریق فضای مجازی فرهنگ رضوی در جامعه توسعه و ترویج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: اولین دوره جشنواره ملی هنر‌های جدید رضوی آهوان قرار است در سه رشته چیدمان و آثار محیطی، پرفورمنس و هنر‌های تجسمی، و هنر‌های دیجیتال برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار