هدیه ویژه کرونایی رایتل به خبرنگاران

اپراتور رایتل با دعوت از خبرنگاران برای دادن تست کرونا، هزینه آزمایش‌های آن‌ها را تقبل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ مرداد هرسال به مناسبت سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار در تقویم شمسی نام‌گذاری شده است و در این روز افراد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی، از خدمات خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی به مردم، قدردانی می‌کنند.

امسال با شیوع ویروس کرونا در کشور، مراسم‌هایی که برای تکریم این روز برگزار می‌شدند برای جلوگیری از ابتلای افراد به کرونا با تغییراتی رو به رو بود و تقدیر از خبرنگاران به شیوه‌ای دیگر انجام شد.


بیشتر بخوانید


با توجه به اینکه خبرنگاران در روز‌های بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور در سنگر اطلاع‌رسانی حضور داشتند و به همین دلیل احتمال ابتلای آن‌ها به کرونا به دلیل گستره ارتباطی‌شان وجود داشت، رایتل اپراتور سوم کشور طی تصمیمی به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کرد تا به صورت رایگان تست کرونا بدهند.

این اپراتور اعلام کرد که در صورت ابتلای خبرنگاران فعال در این حوزه به ویروس کرونا، تا انتهای مراحل درمان و کسب بهبودی کامل، از خبرنگاران مبتلا حمایت خواهد کرد و شرایط انجام تست‌ها و آزمایش‌های آن‌ها به صورت رایگان را نیز فراهم کرده است.

گفتنی است؛ امسال هدیه دولت به خبرنگاران که شامل بسته ۱۲۰ گیگابایتی اینترنت یک ساله است توسط اپراتور رایتل ارائه شده که تا کنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران این هدیه را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار