مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد؛

جریمه میلیونی اصناف متخلف در استان سمنان

رضا محمدی گفت: متخلفان در بخش‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق بهار امسال ۱۱۸ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان مربوط به کالا و خدمات بود.

او افزود: سه ماه نخست امسال یک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد که از این تعداد پرونده یک هزار و ۶۵۴ پرونده رسیدگی و مختومه شد.

رضا محمدی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان در مدت ذکر شده، یکهزار و ۲۴۵ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۱۸۷ پرونده در زمینه قاچاق و ۲۶۱ پرونده در زمینه بهداشت، درمان و دارو تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ابراز داشت: سه ماه نخست امسال تمام ۲۶۱ پرونده تخلف تشکیل شده در زمینه بهداشت، دارو و درمان در استان سمنان رسیدگی و متخلفان ۲۵۹ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال جریمه شدند.

او تصریح کرد: هیچ واحد فعال در زمینه بهداشت، دارو و درمان سه ماهه نخست امسال به دلیل تخلف پلمب نشد.

محمدی گفت: هشت هزار و ۲۴۳ پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق در این اداره کل در سال ۹۸ تشکیل شد که از این تعداد یک‌هزار و ۲۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ۶۷۶ پرونده در زمینه تخلفات بهداشتی بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان اذعان داشت: سال گذشته متخلفان در قالب هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکیل شده در این اداره کل پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی در شعبه‌ها و محرز شدن تخلف آن‌ها به بیش از ۵۵۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.