تحقق ۹۰ درصدی ابلاغ الکترونیک اوراق قضائی در بافت

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کاهش ۲۰ درصدی ورودی پرونده‌ها به حوزه قضائی بافت طی چهارماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تحقق ۹۰ درصدی ابلاغ الکترونیک اوراق قضائی در بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در چهار ماهه امسال چهار هزار و ۹۶۷ فقره پرونده به حوزه قضائی شهرستان بافت وارد شده است.

او در حاشیه بازدید از واحد‌های قضایی شهرستان بافت افزود: در چهارماهه امسال بالغ بر چهار هزار و ۷۷۴ فقره پرونده نیز توسط قضات این شهرستان مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده است.

موحد تحقق ۹۰ درصد ابلاغ الکترونیک اوراق قضائی در شهرستان بافت را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه قضایی بافت طی چهار ماه سال جاری از ۹۷ روز به ۸۵ روز کاهش یافته است که جای قدردانی دارد.

او تصریح کرد: متوسط زمان رسیدگی در دادسرای بافت از ۶۶ روز به ۶۱ روز و در دادگاه این شهرستان از ۱۴۲ روز به ۱۱۹ روز کاهش یافته است.

رییس شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه به منظور رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های مسن نیز در چهارماهه امسال ۵۷۷ فقره پرونده در این شهرستان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در راستای سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حفظ حقوق عامه و تکریم مراجعان و مردم از حوزه‌های قضائی شهرستان بافت بازدید کرد.

او ضمن ارزیابی فرایند‌های دادرسی و نحوه ارائه خدمات قضائی به مردم، تسهیل خدمت رسانی به مردم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار