افتخار آفرینی انجمن علمی مهندسی مکانیک در جشنواره بین المللی حرکت

دبیرانجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک این دانشگاه موفق به کسب جایگاه دوم شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  چراغی دبیرانجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، با حضور  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت آنلاین در دانشگاه الزهرا برگزار شد که انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه رازی در حوزه مسابقه موفق به کسب جایگاه دوم شد.

او گفت:انجمن علمی مهندسی مکانیک با سابقه برگزاری مسابقه ملی " طراحی و ایده پردازی اسکان موقت" در کارنامه خود در این جشنواره شرکت و موفق به کسب این مقام شد.

چراغی بیان کرد:این مسابقه که ایده‌ای خلاقانه به منظور حل مشکلات جامعه را دربرداشت با حمایت‌های معاونت پژوهشی و معاونت فرهنگی دانشگاه رازی برگزار شد که داوری آن را اساتید گروه‌های آموزشی مختلف دانشگاه بر عهده داشتند و کمیته اجرایی آن از دانشجویان گروه مهندسی مکانیک تشکیل شده بود.

او گفت: جشنواره بین المللی حرکت، رویدادی علمی است که به صورت سالانه و با برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهاد‌های مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

چراغی بیان کرد:هدف از این رویداد رقابت، ارائه و نمایش دستاورد‌های برتر علمی دانشجویان داخل و خارج از کشور است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار