توجه به همه نیازهای دانش آموزان هدف اصلی برنامه‌های آموزش و پرورش بوشهر

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر پرورش ساحت‌های شش گانه دانش آموزان را بر اساس سند تحول بنیادین هدف اصلی و مهم برنامه‌های سال ۹۹ عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، با اعلام اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۹۹ مدارس استان بوشهر در همه دوره‌های تحصیلی را ابلاغ شده است، گفت: شهرستان‌ها و مناطق باید برنامه‌ها را بر مبنای فعالیت‌های پیش بینی شده در برنامه اجرایی سال ۹۹ در راستای سند تحول اجرا کنند.

او در ادامه به تبیین نحوه تدوین برنامه‌های شهرستان‌ها و مناطق پرداخت و بیان کرد: پس از ابلاغ برنامه سال ۹۹ اداره کل؛ ادارات شهرستان‌ها و مناطق ضمن تدوین برنامه سال ۹۹؛ کارگروه‌های تولید بسته‌های سیاست و برنامه‌های سال ۹۹ بر اساس برنامه اجرایی تدوین شده، تشکیل داده‌اند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بسته‌های تولید شده به تفکیک دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است، افزود: مدیران مدارس ابتدایی بر اساس تجارب قبلی از طرح تدبیر، و مدارس متوسطه با بهره‌گیری از طرح تعالی مدیریت برای انتخاب قالب و چارچوب در فرایند تدوین برنامه سالانه خود استفاده کنند.

کرمی افزود: مدیران مدارس با تشکیل کارگروه تدوین برنامه سالانه؛ با استفاده از فعالیت‌های اعلامی در بسته‌های ابلاغ شده و با بهره گیری از دیده‌گاه‌های همکاران صاحب نظر، برنامه سالانه را تدوین کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: مدیران مدارس می‌توانند با توجه به ظرفیت واحد آموزشی شاغل در آن، فعالیت‌هایی را به برنامه اضافه کنند.

کرمی با بیان اینکه تربیت جامع دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین هدف اصلی و مهم برنامه‌های سال ۹۹ است، تاکید کرد: مدیران مدارس مراقبت کنند که تمام فعالیت‌های اجرایی در مدرسه در راستای تقویت برنامه درسی؛ تحقق اهداف دوره‌های تحصیلی و بر اساس پرورش ساحت‌های شش‌گانه باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.