تولیده از وجود ۳۳۷ آزاده جنگ دفاع مقدس در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: آزادگان سرمایه‌های کشور هستند؛ بنابراین دیدار و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که ما مسوولان می‌توانیم در برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی آنان انجام دهیم.

او افزود: استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۳۷ آزاده تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

تولیده بیان کرد: در این راستا مراسمی در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها و مشابه یادواره مجازی گرامیداشت شهدای ملکشاهی، ایوان و زرنه برگزار می‌شود و در این بین از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت آزادگان استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: حضور در برنامه زنده تلویزیون و بیان خاطرات آزادگان از طریق شبکه استانی سیما، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تقدیر از آزادگان در تمام شهرستان‌های استان و راه اندازی پویش تجلیل از آزادگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با کمک و همراهی اصحاب رسانه استان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.