زرین آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زمان برگزاری سه دوره آزمون تولیمو اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری دوره‌های ۱۵۰، ۱۵۱ و ۱۵۲ آزمون تولیمو را اعلام کرد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون زبان تولیمو، گفت: دوره‌های ۱۵۰، ۱۵۱ و ۱۵۲ آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو به روش الکترونیکی، مطابق جدول ذیل تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون، می‌توانند در زمان مقرر که از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی در ادامه با بیان اینکه آزمون تولیمو تنها در شهر تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره ۱۵۰ در روز سه‌شنبه ۱۵ مهر، دوره ۱۵۱ سه‌شنبه ۲۹ مهر و دوره ۱۵۲ سه‌شنبه ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان برای شرکت در جلسه آزمون باید ساعت ۷:۳۰ صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند، مراجعه کنند؛ زیرا در سایر مراکز از آن‌ها آزمونی گرفته نمی‌شود. همه متقاضیان باید حتماً قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت ۸:۰۰ صبح) در محل حوزه امتحانی مربوطه، حضور داشته باشند، عدم حضور به موقع تا فرآیند آزمون و تأخیر بیش از ۱۵ دقیقه، منجر به لغو آزمون خواهد شد.

امکان انصراف از آزمون وجود دارد؟

امکان انصراف یا استرداد وجه هزینه آزمون وجود ندارد؛ لذا از ارسال درخواست انصراف از شرکت در آزمون و استرداد هزینه خودداری کنید.

چنانچه قادر به شرکت در آزمون نیستید می‌توانید حداکثر تا ۵ روز قبل از روز برگزاری آزمون، با مراجعه به صفحه «آزمون‌های من» درپروفایل خود نسبت به تغییر آزمون اقدام کنید.

برای تغییر تاریخ و محل آزمون چه باید کرد؟

جهت تغییرتاریخ و محل آزمون می‌توانید تا ۵ روز قبل از روز برگزاری آزمون به صفحه «آزمون‌های من» در پروفایل خود مراجعه کرده و تاریخ آزمون مورد نظر را ویرایش کنید.

تذکر مهم

۱- با توجه به محدود بودن ظرفیت مراکز برگزاری، اگر ظرفیت آزمونی که قصد تغییر به آن را دارید تکمیل شده باشد، سامانه اجازه تغییر نخواهد داد.

۲- امکان به تاخیر انداختن آزمون به آزمون‌های همان سال شمسی بلامانع است، ولی انتقال به آزمون سال شمسی بعد وجود ندارد.

۳- امکان جلو انداختن آزمون و تغییر تاریخ آزمون ماه‌های بعد به آزمونی که فایل ثبت نام آن بسته شده است وجود ندارد. (فایل ثبت نام ۵ روز قبل از روز برگزاری آزمون بسته خواهد شد).

نتایج آزمون معمولا بین ۸ تا ۱۲ روز پس از برگزاری آماده می‌شود و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود. پس از اتمام فرایند تصحیح و تولید کارنامه، کارنامه تمام داوطلبان یک جا منتشر می‌شود و امکان اعلام نتیجه موردی بصورت فورس ماژور وجود ندارد.

مدارک و وسایل مجاز همراه داوطلب در روز آزمون

داوطلبان در روز آزمون باید مدرک شناسایی معتبر (تاریخ اعتبار درج شده در مدرک شناسایی سپری نشده باشد و عکس داوطلب در ۵ سال اخیر گرفته شده باشد) جهت احراز هویت و نوشت افزار (صرفا مداد) جهت نت برداری ﻫﻤﺮاه داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

همراه داشتن وﺳﺎﻳﻞ اﺿﺎﻓی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻛﻴﻒ، ﻛﻮﻟﻪ پشتی ﻳﺎ ﺳﺎک، ﻛﺘﺎب، ﺟﺰوه، ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺣﺴﺎب، ﺗﺒﻠﺖ، ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه، ﭘﻴﺠﺮ، بیﺳﻴﻢ، ﻳﺎدداﺷـﺖ و ﻏﻴﺮه ... در سالن آزمون غیرمجاز است و فردی که اینگونه وسایل همراه داشته باشد ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺘﺨﻠﻒ تلقی و ﺑﺮاﺑﺮ ﻗﺎﻧﻮن رﺳﻴﺪﮔی ﺑﻪ ﺗﺨﻠﻔﺎت و ﺟﺮاﻳﻢ در آزﻣﻮنﻫﺎی ﺳﺮاﺳﺮی ﺑﺎ وی رﻓﺘﺎر ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

برای ورود به جلسه آزمون نیازی به کارت ورود به جلسه نیست و صرفا با کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در آزمون پذیرش خواهید شد.

چگونه شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام را به دست آوریم؟

پس از اتمام فرایند ثبت نام و پرداخت موفق وجه، عنوان دوره، تاریخ آزمون و شهر آزمون در بخش «آزمون‌های من» قابل مشاهده است.

در صورتی که در لیست آزمون ها، در صفحه آزمون‌های من، مقابل آزمون عبارت «تایید» نمایش داده شود، ثبت نام در آزمون قطعی است.

شماره پرونده در آزمون از ۲ روز قبل از روز آزمون در صفحه آزمون‌های من و مقابل آزمون مربوطه نمایش داده می‌شود.
 
برای ورود به جلسه آزمون نیازی به کارت ورود به جلسه نیست و صرفا با مدرک شناسایی معتبر (تاریخ اعتبار درج شده سپری نشده باشد و عکس روی کارت نیز در ۵ سال اخیر گرفته شده باشد) احراز هویت خواهید شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۰:۳۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
با سلام
در سایت سنجش زمان ثبتنام ۲۴ شهریور اعلام شده بود اما دیروز اعلام شد که ظرفیت پر شده! لطفا رسیدگی کنید ممنون
آخرین اخبار