خیران در زرند کلانتری می سازند

فرمانده انتظامی استان کرمان از آغاز احداث ساختمان جدید کلانتری ۱۲ زرند در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع به همت خیر امنیت ساز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید کلانتری ۱۲ در شهرستان زرند، تامین امنیت و آرامش را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و گفت: تامین و توسعه امنیت در اولویت قرار دارد و باید برای ارتقای امنیت، نیرو‌های انتظامی تجهیز و تقویت شوند.

او افزود: ساختمان جدید کلانتری ۱۲ شهرستان زرند در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۳۸۰ مترمربع در مدت زمان ۱۰ ماه احداث می‌شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند هم در این مراسم از امنیت به عنوان هدیه‌ای الهی و بزرگ یاد کرد و گفت: احداث کلانتری از مطالبات بحق مردم شهر زرند بود که امیدوار هستیم هر چه زودتر شاهد احداث و بهره برداری ساختمان کلانتری ۱۲ باشیم.

علی صادقی زاده، فرماندار زرند هم در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیر امنیت ساز گفت: پلیس در تمام عرصه‌های زندگی حضور فعال و مؤثری دارد و وجود کلانتری و پاسگاه در تامین امنیت جامعه، نقش حیاتی و بسزایی دارد.

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند هم در این مراسم، نعمت آرامش و امنیت را از مهم ترین و با ارزش‌ترین نیاز جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: بدون شک امنیت اجتماعی و روانی در هر جامعه‌ای بسیار حائز اهمیت است و بدون امنیت هیچ جامعه‌ای پابرجا نمی‌ماند.

 در این مراسم حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان زرند و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند. 

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.