مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه حسینیه امام حسن مجتبی (ع)

مدیر روابط عمومی حسینیه امام حسن مجتبی (ع) از توزیع هزار سبد کالا بین خانواده‌های مستمند خبر داد.

زمانی مدیر روابط عمومی حسینیه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت:هیات امنای حسینیه امام حسن مجتبی (ع) با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، این حسینیه اقدام به توزیع هزار سبد کالا بین خانواده‌های مستمند و قشر کارگر نمود. این سبد‌ها شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن و حبوبات میباشد که طی یک هفته بین خانواده‌ای گروه‌های هدف، توزیع میگردد. شایان ذکر است که مرحله اول این رزمایش با تعداد ۸۰۰ عدد سبد کالا در ماه مبارک رمضان سال جاری انجام گردید.

او افزود:با توجه به نیاز امروز کشور در جهت گسترش نهضت کمک مومنانه که حضرت آقا در بیانات اخیر خود اعلام کرده اند باید با کار جهادی حسینیه‌ها و خیرین برای کمک به قشر‌های ضعیف فعال باشند تا بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشر‌های ضعیف سرشار کنیم.

زمانی ضمن قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان اصفهان گفت: در طرح همدلی که در رمضان سال جاری با جوشش مردمی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برگزار شد، اقدامات موثری انجام گرفت.

او در ادامه گفت: مردم اصفهان با شور وشعور حسینی همواره در کار‌های خیر و احسان پیشرو بوده و در یاری رساندن و کمک به نیازمندان پیشقدم هستند و فرامین حضرت آقا را با دل وجان پذیرفته و در سنگر کمک‌های خیرخواهانه ونهضت تعاون و کمک به قشر‌های ضعیف از یکدیگر سبقت خواهند گرفت.

زمانی با تاکید بر الگوگیری از معیارهاومکتب مدیریتی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: با پیروی از این مکتب با کار جهادی، حرکت با بصیرت، تفکر بسیجی، اعتماد به نفس واستفاده از تمامی ظرفیت‌ها همگام و همراه با ولایت بودن می‌توان لذت خدمت جهادی را چشید و آن را در سفره نیازمندان و جامعه هدف جاری کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.