ارائه خدمات اجتماعی، عمرانی و بهداشتی به ۱۵ محله حاشیه نشین خرم‌آباد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: هشت دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد وجود دارد که این دفاتر در ۱۵ محله حاشیه نشین به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مریم پور سرتیپ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، اظهار داشت: ۴۰ منطقه حاشیه نشین در سطح شهر‌های استان شناسایی شده که برای ساماندهی آن‌ها در حال حاضر و آینده برنامه‌هایی در نظر داریم.

او با بیان اینکه دفاتر تسهیل گری برای استفاده از ظرفیت محلات در حل مشکلات اجتماعی و عمرانی مناطق حاشیه نشین ایجاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر همچون سایر استان‌های کشور این دفاتر تنها در مرکز استان ایجاد شده‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بیان کرد: در صورتی که دولت برای دفاتر تسهیل گری بودجه بیشتری در نظر بگیرد در آینده نزدیک اینگونه دفاتر در سایر شهر‌های استان نیز ایجاد می‌شود.

پورسرتیپ با اشاره به اینکه هشت دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین خرم‌آباد وجود دارد، تصریح کرد: این دفاتر در ۱۵ محله حاشیه نشین شهر به ارائه خدمات می‌پردازند.

او خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مسائل بهداشتی جز وظایف دفاتر تسهیل گری نیست، اما این دفاتر به تولید و توزیع ماسک در سطح شهر خرم‌آباد به صورت گسترده پرداختند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار