انجام ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سی ام مرداد ماه، ۱۳ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شد که هفت عملیات مربوط به مهار آتش و ۶ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.

او  افزود: ساعت ۳۵ دقیقه بامداد گزارش آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه بهارستان خیابان سعادت اطلاع رسانی شد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع برق وگاز ساختمان شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری اظهار داشت: کارشناسان سازمان علت حریق را آتش زدن خارو خاشاک پشت ساختمان و سرایت حریق به کولرپنجره‌ای و اتاق خواب گزارش کردند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار‌های جاده ساحلی مقابل حرم علی ابن مهزیارساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه با وجود گرمای هوا تصریح کرد: حریق مغازه لباس فروشی در خیابان فراهانی بین شبنم و مدارس ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه، حریق منازل مسکونی مناطق گلستان ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه و کوی نبوت خیابان مطهر ۲ ساعت ۲۳ و ۵۷ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

این مقام مسئول به وقوع حادثه آتش سوزی پژو ۴۰۵ ساعت ۲۰ و ۲۷ دقیقه در منطقه کمپلو به علت اتصال برق کامپیوتر خودرو اشاره و گفت: آتش نشانان با ایمن سازی محل، شعله‌های حریق را با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند، ضمن اینکه شعله‌های حریق خودرو پراید که به علت اتصال سیم کشی موتور در ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در منطقه باهنر خیابان دانش ۶ رخ داده بود با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار شد و در اثر این حادثه یک سرنشین مرد ۲۵ ساله خودرو پراید مصدوم و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او در پایان به حوادث امداد و نجات انصراف از خودکشی مرد ۳۲ ساله در منطقه امانیه، سقوط کارگرساختمانی ۴۵ ساله در منطقه باهنر، برخورد بیل مکانیکی به دیوار پارکینگ مجتمع مسکونی در خیابان کتانباف بین مسجدی و هلالی، نجات محبوس شدگان در منطقه پادادشهر و کیانشهر، واژگونی خودرو پراید درورودی شهرک محلاتی که منجربه مصدوم شدن راننده شد، اشاره کرد و افزود: در این عملیات‌ها ۹ نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات داده شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.