کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند پژوهش‌محوری است

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: امروز پلیس به دنبال دانش بنیانی، پژوهش محوری و روزآمدی است.

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: امروز پلیس در عصر ارتباطات با پیشرفت جامعه و به منظور پیش بینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم به دنبال داشتن محوری و روز آمدی است.

این مقام انتظامی در مهاباد افزود: ما زمانی امنیت و آرامش در جامعه داریم که پلیس ما قوی و هوشمند باشد، و این اقتدار پلیس به همدلی و مشارکت بر می‌گردد.

تجاری اذعان کرد: هر چند پلیس دارای امکانات پیشرفته باشد باز در اجرای ماموریت‌های خود به همدلی و مشارکت نیازمند است و این اعتماد و همدلی در سایه خون شهدا است که با خون خود این امنیت را رنگین و به ما هدیه کرده و بایستی قدردان این هدیه گرانبها باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در خصوص انحرافات اجتماعی نیز ابراز کرد: انحرافات اجتماعی آن دسته از معضلات و مسائل اجتماعی هستند که ریشه در آسیب‌های اجتماعی داشته و از سوی دیگر به دلیل آنکه با ارزش‌ها، هنجار‌ها و قوانین و مقررات جامعه در تضاد هستند، جرم محسوب می‌شوند.

تجاری همچنین آشفتگی‌های اجتماعی را مرحله بحرانی آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی دانست و بیان کرد: این پدیده‌ها به صورت عینی جامعه را با چالش مواجه می‌کنند چرا که آشفتگی‌های اجتماعی مانند ویروسی است که با گسترش بیماری‌های اجتماعی و سرایت آن اساس حیاتی جامعه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.