افتتاح ۲۹ طرح عمرانی در منطقه آزاد انزلی

در هفته دولت ۲۹ طرح عمرانی با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد ولی روزبهان ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست شورای اداری سازمان گفت:  ۲۹ طرح شامل طرح‌های عمرانی، زیرساختی، تولیدی، صنعتی، فرهنگی و خدمات گردشگری در هفته دولت در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری می رسد.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از محل منابع سازمان و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم  فراهم می‌شود.

روزبهان افزود: از این طرح‌ها ۲۱ طرح در حوزه‌های تولیدی و خدمات بندری است که برای آن هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

او  با بیان اینکه با اجرای این ۲۱ طرح بندری برای ۴۲۷ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود گفت: این طرح‌ها شامل واحد‌های بسته بندی محصولات کشاورزی و غذایی، تولید کمپرسور، پوشاک، کالای خواب، تولید بُرِس، کود کشاورزی، دستگاه تب سنج، دستکش نایلونی، ماسک سه لایه پرستاری تمام اتوماتیک، دوربین مداربسته، محصولات آرایشی و بهداشتی و فلز‌های فرم دهی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین از بهره برداری ۴ انبار سرپوشیده و یک انبار رو باز با مساحت ۲۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع برای خدمات دهی به فعالان تجاری منطقه و مجتمع بندری کاسپین در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: ساخت یک مجتمع تجاری و خدماتی نیز با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر آغاز شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.