تاریخ رونمایی از بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد

شرکت اکتیویژن به طور رسمی تاریخ معرفه نسخه بعدی مجموعه Call Of Duty را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Call of Duty یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های رایانه‌ای ساخته شده در سبک اکشن است که آخرین نسخه از آن سال گذشته و با عنوان Call Of Duty: Modern Warfare وارد بازار شد. این بازی اولین نسخه کاملا آنلاین از مجموعه Call Of Duty است که حتی اجرای بخش داستانی آن نیز احتیاج به اتصال به اینترنت داشت و گیمر‌ها به صورت چند نفره بخش داستانی این بازی را اجرا می‌کردند.

اما چند روز پیش شرکت اکتیویژن اعلام کرد که نسخه بعدی بازی مجموعه کال آف دیوتی قرار است Call Of Duty: Black Ops Cold War نام داشته باشد؛ علاوه بر این شرکت اکتیویژن یک تریلر از این بازی منتشر کرد که اطلاعات خاصی درباره این بازی منتشر نمی‌کرد و صرفا اعلام می‌کرد این نسخه از بازی بر اساس اطلاعات کاملا واقعی ساخته شده است و داستان آن درباره جنگ سرد خواهد بود.

بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War

شایعاتی درباره نقشه بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War

به تازگی نیز حساب توئیتری بازی Call of Duty با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه اعلام کرد که قصد دارد از بازی جدید خود را در ۲۶ آگوست و به صورت آنلاین معرفی کند. در تیزری که شرکت اکتیویژن منتشر کرد همان هواپیمایی که ابتدای بازی Wazone، گیمر‌ها را وارد بازی می‌کند مشاهده می‌شود و همین موضوع باعث شده تا شایعاتی مبنی بر استفاده مجدد اکتیویژن از مپ بازی Warznoe در فضای مجازی منتشر شود.

از طرفی هم برخی بر این باورند از آنجایی که این بازی توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمر‌ها دست پیدا کند، شرکت اکتیویژن قصد دارد دو مپ برای بازی بعدی خود در نظر بگیرد تا افرادی که قصد دارند، از مپ نسخه قبلی این مجموعه استفاده کنند.

با این حال هنوز نمی‌توان روی داستان و یا گیم پلی بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War نظر داد و باید تا زمان معرفی رسمی این بازی توسط اکتیویژن منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار