سردار دکتر غلام‌رضا جلالی با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیر عامل با انتشار پیامی از تسلیت سردار دکتر جلالی برای درگذشت حجت الاسلام حسینیان خبر داد. حجت الاسلام حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۹ به دیار باقی شتافت. در پی این اتفاق رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گذشت ایشان را تسلیت گفت و ابراز ناراحتی کرد.

در ادامه پیام تسلیت سردار دکتر امیر جلالی را مشاهده می‌کنید:

"انا لله و انا الیه راجعون

همکار گرامی؛ برادر بسیجی جناب آقای مهندس مهدی حسینیان

درگذشت پدر عالم و بزرگوارتان حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روح‌الله حسینیان، در ایام عزای سید و سالار شهیدان، تاسف و تالم اینجانب را دوچندان کرد.

این روحانی عالیقدر و مجاهد نستوه، از جمله ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که در سال‌های پس از انقلاب، هر مسئولیتی که برعهده داشت، با تعهد و خالصانه به خدمت پرداخت و از خود اقدامات ارزشمندی به یادگار گذاشت. موضع‌گیری‌های هوشمندانه و صریح پدر بزرگوارتان در پشتیبانی‌های صریح از ولایت و ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی در نقش برآب کردن دسیسه دشمنان و فتنه گران هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت. بدون شک فرزندان خلفی که از این عالم گرانقدر و انقلابی به یادگار مانده است، ادامه دهندگان راه وی در پاسداری از انقلاب و ولایت خواهند بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال ایشان به خانواده عظیم الشان و دوستداران بزرگوار این عالم ربانی، از درگاه خداوند متعال همنشینی روح پاکش با سرور و سالار شهیدان و صبر جزیل برای بازماندگان خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی"


بیشتر بخوانید

دادستان کل کشور درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.