عنوان جدید Call of Duty رونمایی شد/ بازگشت شخصیت‌های محبوب بازی Black Ops

شرکت اکتیویژن تاریخ انتشار عنوان Black Ops Cold War را بطور دقیق اعلام کرد، این بازی شامل بازگشت شخصیت‌های مورد علاقه گیمرها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سری جدید بازی کال آو دیوتی، عنوان Black Ops Cold War شخصیت‌های وودز، میسون و هادسون به صحنه باز می‌گردند.
 ندای وظیفه، جنگ سرد: بازگشت زیرزمینی‌های Black Ops در یک داستان توطئه شده در یک کمپین تک نفره است. این بازی چهره‌های آشنایی همچون میسون، وودز و هادسون را در یک داستان جهانگردی که در دهه ۱۹۸۰ تنظیم شده است و با اشاره به بخش‌های خاصی از بازگشت به سال ۱۹۶۸ در طول جنگ ویتنام، باز می‌گرداند. درواقع این بازی دنباله‌ی اصلی بلک‌ها است، که آمریکا و روسیه در جریان یک جنگ هسته‌ای با یکدیگر تشکیل داده‌اند.

این شرکت درباره این بازی اینطور توضیح می‌دهد، این برنامه یک بازی تک نفره به سبک هالیوود خواهد بود و یادآور راه‌اندازی مجدد عنوان Modern Warfare است.در این بازی با این که شاهد بازگشت شخصیت‌های آشنا هستیم، ولی تعداد کمی از آن‌ها باهم متحد هستند.

بازی Black Ops Cold War قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر برای دستگاه‌های نسل فعلی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری x در تعطیلات سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. 

رونمایی از پیشرفت جدید این بازی


برای اولین بار این بازی نه تنها بین کراس پلی‌ها اجرا می‌شود بلکه در بین نسل‌های جدید هم ارائه می‌شود. این به این معنی است که گیمر‌های Xbox one می‌توانند با کسانی که در PS۵ هستند، بازی کنند و گیمر‌های Xbox Series X می‌تواند با کسانی که در PS۴ هستند، بازی کنند.
قطعا یک نبرد فصلی بین اکثر بازی‌های شوتر و بازی بتل رویال به وجود خواهد آمد، اما یک مزیت منحصر به فرد برای بازی Black Ops Cold War وجود دارد که در این بازی می‌توان طراحی سلاح‌ها را هنگام انتقال حساب کاربری خود به بازی جدید به اشتراک گذاشت.
در نهایت این شرکت از بازگشت زامبی‌ها که بصورت COD horde در بازی Treyarch's World at War سال ۲۰۰۸ ظاهر شدند، خبر داد، ولی هنوز از جزئیتاتش خبری منتشر نشده است.

در ادامه تریلر این بازی را مشاهده می‌کنید:

 


بیشتر بخوانید

تاریخ رونمایی از بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار