پذیرش گردشگران سلامت در مشهد انجام می شود

پذیرش بیماران خارجی متقاضی پیگیری امور درمانی خود در مشهد که شیوع ویروس کرونا آن را در ماه‌های اخیر متوقف کرده بود با تصویب و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی ارائه خدمات درمانی به گردشگران سلامت از سر گرفته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل خیامی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متن پیشنهادی پروتکل‌های بهداشتی برای ارائه خدمات درمانی به گردشگران سلامت در اختیار قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفته است.

او افزود: مراکز پزشکی دارای مجوز برای درمان گردشگران خارجی در مشهد، پس از تصویب و ابلاغ پروتکل‌های مورد اشاره اجازه پذیرش بیماران خارجی را خواهند داشت.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز پزشکی دارای مجوز در حوزه گردشگری سلامت را در مشهد که تا پیش از شیوع کرونا دایر و فعال بودند شامل ۱۴ بیمارستان و سه مرکز جراحی محدود ذکر کرد و ادامه داد: مشهد  پس از تهران بیشترین تعداد مراکز گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده است.

خیامی بیان کرد: مشهد پیش از شیوع کرونا بخاطر وجود بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و همچنین توانمندی‌های شایان در بخش پزشکی و درمانی از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار و فعال بود.

بیشتر بخوانید 


او تصریح کرد: ورود گردشگران سلامت به مشهد با شیوع کرونا از ماه‌های پایانی سال گذشته تاکنون ۹۵ درصد کاهش داشته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.