پیامک‌های دریافتی هفتم شهریور ماه؛

از نگرانی مردم گیلان از ورود مسافران به این استان تا چشم‌انتظاری ایثارگران برای دریافت معوقات

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم شهریور مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


۰۸۵۸...۰۹۳۶: سلام به خدا خجالت می‌کشیم ازبس پیام دادیم از بهزیستی بپرسید چرا کمک‌های معیشتی معلولان جسمی را نمی‌دهند شش ماه ندادند بااین‌همه مشکلات چکارکنیم خودتان را بگذارید جای ما پیگیری کنید.



۰۸۸۶...۰۹۱۸: سلام ما بازنشسته‌های قالیبافی خانگی تأمین اجتماعی حداقل ۱۰ سال بیمه دادیم. موقع بازنشستگی بعضی‌هایمان ۱۰۰ بعضی‌ها ۱۵۰ بعضی‌هایمان ۲۰۰ گرم طلایمان را فروختیم ریختیم یعنی تمام پس‌اندازمان را. با پول قالیبافی خریده بودیم میدانید اگر طلاهایمان مانده بود پولش چقدر می‌شد من ۹۷ باز نشت شدم. حداقلش اینه که ما را هم جزو مشاغل سخت حساب کنند. منتظر جوابیم تا بدونیم چکار باید بکنیم؟ لطفاً پیگیری کنید. کل مستمری‌مان شده ۸۲۰۰۰۰ تومان در حد اجاره خانه هم نیست؟ تأمین اجتماعی همه پس‌اندازمان را گرفته حالا برای تأمین کمبود‌های زندگی اجاره خانه در این سن میریم صحرا کار می‌کنیم زمستان هم میریم نظافت پله خرپول‌ها. ما فیش پول زور را نگهداشتیم؟ به دیوان عدالت اداری ارائه خواهیم داد. جان هرکسی که دوستش دارید مشکل ما را پیگیری کنید؟

 



۳۳۰۳...۰۹۰۳: بنده نسبت به قانون سقف سنی دانشگاه فرهنگیان اعتراض داشته و آن را ناعادلانه میدانم. در این قانون سقف سنی حداکثر ۲۲ سال هست و بنده به خاطر اینکه دو سال به خدمت مقدس سربازی رفتم برای ثبت‌نام در این دانشگاه مشکل دارم. این در حالی است که قبلاً کسانی که خدمت مقدس سربازی رو انجام داده بودند مورد استثنا قرار گرفته و دو سال به سقف سنی برای آن‌ها افزوده می‌شد، اما این قانون بعد از چند سال حذف شد و باعث شد که افرادی که به خدمت مقدس سربازی می‌روند برای انتخاب رشته معلمی دچار مشکل شوند؛ و همین امر باعث عدم علاقه، علاقه‌مندان به رشته معلمی برای اعزام به خدمت شود، لذا خواستاریم در این قانون تجدیدنظر به عمل آید یا به سقف سنی این دانشگاه افزوده شود.



۴۰۶۶...۰۹۹۰: باسلام. تو رو خدا به مسئولین بگویید جلوی مسافرت‌ها رو بگیرند. گیلان ازبس ترافیک شدید شده، اصلاً نمیشه از در خانه بیرون رفت. انگار کرونایی وجود ندارد. آخه ما چه گناهی کردیم تو شمال زندگی می‌کنیم.



۰۲۸۹...۰۹۱۹: سلام لطف کنید پول سهام بی‌عدالت بریزید حساب به خدا تو پول لوازم‌التحریر مدرسه ماندیم شرمندگی تا چه اندازه ...



۴۹۳۲...۰۹۱۶: سلام خواهش معوقات ما  رزمندگان یا ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس را که ماهی یک تومان دریافت می‌نماییم پرداخت نمایید، چون که بیشترمان هم مستاجر هستیم برای رهن و کرایه خیلی نیاز داریم و کی هم بازنشسته می‌شویم و حقوق ماهانه ماهم خیلی کم است جوابگوی زندگی‌مان نیست آخر این یک تومان هم پولی است شما که یکسره از همسان‌سازی حقوق‌ها دم میزنید، ولی کجاست ما که نمی‌بینیم لذا از شما شبکه خبر خواهشمندیم که این پیام ما را هم بگوش این مسولین مربوطه برسانید که تا در حق ماهم رسیدگی کنند ممنونیم از طرف جمع کثیری از رزمندگان یا ایثارگران در هرماه حقوق یک‌تومانی دوران دفاع مقدس.



۲۸۴۹...۰۹۱۳: سلام از مسئولان بپرسید چرا سایت باز نمی‌کنند ما ۳۰ درصد سهام عدالت بفروشیم بانک ملی بسته هست.



۲۳۷۹...۰۹۳۰: خواهش می‌کنیم پیگیر افزایش سن فرهنگیان هم باشید واقع ظلمِ به خاطر چند ماه نتوانیم به رشته‌ی موردعلاقه برسیم.



۴۲۱۵...۰۹۱۳: سلام، لطفاً مواظب باشید که موج سوم کرونا را که به دلیل سفر‌های عده‌ای که مسئولیت اجتماعی ندارند در پیش است به پای هیئت‌های امام حسین ع ننویسند.



۴۰۲۹...۰۹۳۵: سلام. چرا مشکلات مددجویان بهزیستی در این اوضاع‌واحوال مخصوصاً کمیته مستمری را به گوش مسئولان نمی‌رسانید،با عرض معذرت شاید به نفعتان نیست! ?


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار