در بازدید از اداره پست استان لرستان مطرح شد:

باید ظرفیت‌های شبکه پست تجارت الکترونیک و مشاغل نوین به پست واگذار شود

نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد اعلام کرد ظرفیت‌های شبکه پست تجارت الکترونیک و مشاغل نوین باید به شرکت ملی پست ایران واگذار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی محمودوند نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در بازدید از اداره کل پست لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت شبکه پستی کشور برای  توسعه کسب وکار‌های نوین و مشاغل‌ خانگی مناسب است، اظهار کرد: پست باید محور توسعه کسب و کار‌های نوین در حوزه تجارت الکترونیک باشد.

وی ادامه داد: وضعیت مطلوب پست استان لرستان بر افزایش رفاه و آسایش عمومی شهروندان این استان تأثیر مثبت دارد باید ظرفیت‌ها و زیرساخت شبکه پستی کشور  با محوریت توسعه کسب و کار‌های نوین در حوزه تجارت‌ الکترونیک به پست واگذار شود.

محمودوند تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم همکاری‌های لازم را برای برجسته‌سازی نقش محوری پست در توسعه کسب و کار‌های نوین مبتنی بر تجارت‌ الکترونیک خواهند داشت.

خدمات پستی لرستان در زمان شیوع کرونا رشد محسوسی داشته است

محمد ناظری مدیرکل پست استان لرستان در پایان نیز با ارائه گزارشی از تازه‌ترین اقدامات پست در استان لرستان گفت : قانون جدید اساس‌نامه شرکت ملی پست دارای ظرفیت‌های مطلوب برای ارائه خدمات پستی در حوزه‌های کسب‌وکار‌های نوین و دیجیتال است بر اساس آخرین گزارش‌ها مرسولات پستی جابه‌جا شده توسط پست استان لرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون قریب دو میلیون مرسوله است و با توجه به کاهش تردد مردم در سطح جامعه، استفاده از خدمات‌ پستی برای تأمین مایحتاج  اولیه زندگی مردم به‌ شکل محسوسی رشد یافته است.


بیشتر بخوانید

شرکت راه آهن آماده هرگونه همکاری با شرکت پست است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار