وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

اصل بر برگزاری حضوری کلاس‌هاست/ اگر تعداد دانش‌آموزان بیش از حد باشد، زوج و فرد می‌شوند

حاجی میرزایی گفت: اصل بر برگزاری آموزش حضوری است و با رعایت فاصله‌گذاری امکان حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان‌شاءالله از روز شنبه ۱۵ شهریور سال تحصیلی را آغاز می‌کنیم و همه مدارس در سراسر کشور فعال هستند.

او افزود: اصل ما بر آموزش حضوری است و بر اساس دستورالعمل با رعایت فاصله امکان حضور همه دانش آموزان خواهد بود و همه دانش آموزان باید در سر کلاس‌های درس حاضر شوند. در کلاس‌هایی که دانش آموزان زیادی دارد به دو‌گروه زوج و‌فرد تقسیم می‌شوند، بنابراین قاعده اصلی برگزاری حضوری همه مدارس در سراسر کشور است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر تعداد دانش‌آموزان بیش از حد شیوه نامه باشد، به مدیران مدارس این اجازه را داده‌ایم که دانش آموزان گروه‌بندی و زوج و فرد شوند. تا دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم، حتی به‌صورت نیمه‌وقت هم شده، ترجیح ما این است که کلاس حضوری باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه شاد با دستور رئیس جمهور کاملا رایگان خواهد بود. اگر کسی دسترسی به تلویزیون و سامانه شاد را نداشته باشد، ما از طریق بسته های خودآموز آموزش لازم را به آنها می‌دهیم.

حاجی میرزایی گفت: هیچ دانش آموز و کودکی امسال از تحصیل محروم نخواهند ماند.

او  تصریح کرد: وضعیت مناطق مختلف به گونه‌ای است که تغییر وضعیت قرمز به زرد یا سفید به قرمز بسیار نزدیک است بنابراین ما برای سلامت دانش آموزان سخت گیرانه‌ترین پروتکل را که برای وضعیت های قرمز پیش بینی شده است در نظر گرفتیم و تلاشمان این است که از طریق اعمال این مقررات کلاس‌ها را دایر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال قبل دانش آموزان حدود دو سوم محتوای آموزشی را به صورت حضوری دیده بودند و امسال هم نیاز داریم کلاس‌ها را به صورت حضوری دنبال کنیم. اگر در مناطقی با شیوع گسترده روبرو شویم در آن مناطق حضور دانش آموزان را ممنوع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
خودشون میگن خیلیا ناقلن و خبر ندارن ولی میتونن به بقیه منتقل کنن...اونوقت دیشب میگن نه اگه کسی علائم داشته باشه میگیم نیاد.....خب اگه فقط ناقل باشه از کجا میفهمید
France
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
من يك معلم هستم بچه كوچك دارم از باشگاه خبر نگاران جوان ميخوام. پيگير شوند خواهشا مهد هاي كودك كه بسته است من بچه ام كجا بزارم برم سر كارم مدرسه مثل من خيلي هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اینطور که معلوم شد خیلی ها بچه هاشون رو نمیفرستن مدرسه .
خداروشکر امسال مدرسه ها خلوته میتونیم بچمون رو با خیال راحت بفرستیم.
ضمنا آموزش غیرحضوری باعث میشه راه بیفتین بیاین شمال. بهتره شما رو تو قفس آموزش حضوری نگه دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
محض اطلاع باید بگم که خیلی ها خیلی وقته جایی نرفتن
ماخودمون از اسفند هیچ جا نرفتیم.
ما که حاضر نیستیم جونمون رو به خاطر تحصیل به خطر بندازیم
شما حاضری کسی جلوتو نگرفته... بفرما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
شاید قراره آمار کرونا بره بالا؟اونوقت بگن تعطیییلل خدا کنه کسی دیگه کرونا نگیره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
به ظر من اگه کسی ناقل باشه میتونه به بقیه انتقال بده .شاید فرد ناقل به کس دیگر انتقال بده و ان فرد به خانه برود و به همه انتقال بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
کاملا درسته.
دقیقا ممکنه خودش نگیره اما ناقل باشه به بقیه انتقال بده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
یعنی وضعیت فعلی به اندازه کافی بد نیست که میخواهید مدارس را حضوری برگزار کنید؟ برخی از اعضای کادر درمان قصد دارند مهر ماه استعفا بدهند. با این وضعیت یک کشتار جمعی به راه خواهد افتاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
موافقم.
واقعا اونایی که میخوان بچه هاشون رو بفرستن مدرسه، یکم به فکر کادر درمان باشن. کادر درمان 6 ماهه دارن کار میکنن با اون لباس و ماسک...
اونایی که بچه هاشون رو میفرستن مدرسه همونایی هستن که میرن شمال... چون اگه دقت کنید می فهمید هر دو گروه دارن کادر درمان رو اذیت میکنن...اینا خودشون نمی تونن حتی یک دقیقه اون لباس هارو تحمل کنن...
Iran (Islamic Republic of)
فریما
۱۸:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
ما الان 2 تا دانش آموزیم تو خونه اگر خدایی نکرده توی مدرسه یکیمونبگیره کی جوابگو ماست؟؟؟؟؟
واقعا مدارس اصلا نباید باز بشه ....حتی اگه زوج و فرد باشه
آیا میتونین ملیون ها دانش آموز را درکل ایران در هزاران مدارس مجبور به رعایت کردن پروتکل ها کنید؟؟؟
نمیییییییی تووووووونییییید
من درخواست دارم که مدارس باز گشایی نشه...
وهر چه سریعتر تصمیم به لغو این دستور بشه

هرچند می دونم شما تقصیری ندارید و فقط این خبر را نوشتید...


خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
دانش اموزان بایددرکلاس هاحضورداشته باشند!!
باشه مامیایم مدرسه ولی بخدااگه بیایم مدرسه ویک نفرناقل باشیدوخدایی نکرده کرونابگیرم من یقه کیروبگیرم؟؟اقای حاجی میرزایی ایاشماتضمین میکنیدکه مامبتلانمیشویم
ومدارس تمام نکات بهداشتی رارعایت میکنند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
واقعا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
من تو امام صادق تحصیل میکنم
از وقتی که کلاس ها تمموم شد مدریت مدرسه گفتن از پس فردا مدارس رو غیر حضوری پیش ببرید تقریبا تا5روز پیش ما در حال درس خوندن بودیم حالم از این درس بهم میخوره .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
من تو امام صادق تحصیل میکنم
از وقتی که کلاس ها تمموم شد مدریت مدرسه گفتن از پس فردا مدارس رو غیر حضوری پیش ببرید تقریبا تا5روز پیش ما در حال درس خوندن بودیم حالم از این درس بهم میخوره .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
من دوازدهمی هستم و به شدت با حضوری مخالفم سالهای قبل هم دوازدهمی ها مدرسه نمیرفتن اگر منتظرید با تدریس دبیران مدرسه به جایی برسید یک نگاه به سوالات کنکور بندازید من ترجیح میدم خودم از کتابای کمک درسی کمک بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۱:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سرویس نداریم.بخواهیم با حمل و نقل عمومی بریم بیام تو اتوبوس کرونا میگیریم.مگه چند وقت پیش نگفتید هیئت در فضای بسته ممنوع!!مدرسه فضای بازه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
سرویس ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
دو روز مانده به بازگشایی مدارس هر روز برنامه عوض میشه من فکر میکنم که میفرمایند اصل بر آموزش حضوری هست منظورشون فقط مدارس روستایی و عشایریه
وگرنه با مدارس ۶۰۰ نفره دو شیفته چطور امکان حضوری هست!!!



قرارداد سرویس رفت و آمد مدارس هم که معلوم نیست چطور میشه

فرزند من مدرسه تیزهوشان هست و فاصله تا خونه دوره و باید حتما از سرویس استفاده کنه و مدیر هم گفته هنوز هیچ کاری برای سرویس نکردیم حالا تکلیف رفت و آمد چطوری میشه
هنوز اعلام نکرده شنبه همه دانش اموزا برن مدرسه یا فقط پایه هفتم بنده خدا می‌ترسه چیزی بگه مجبور شه فردا حرفشو عوض کنه


توروخدا قبل از این که حرفی بزنید به همه جوانب فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگر یک نفر ناقل در مدرسه باشه احتمال نداره همه کرونا بگیرند؟و در این صورت حضور در مدرسه از حضور پرستاران در بیمارستان خطرناکتر نیست؟چون پرستاران با ماسکn95و گان و ...خودشون را محافظت می کنند.یه وقت خدای نکرده تعداد معلما و دانش اموزای قربانی کرونا از شهدای مدافع سلامت بیشتر نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اصلا ربطی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
ماهم میتونیم از خودمون مراقبت کنیم. اما موضوع اینجاست که مدارس اصلا نبااایدددد باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگر بچه ای مریض ویا کرونا گرفت جواب گو کی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
نه جانم خواهشاً شرط بندی نکن مگه علم غیب داری میگی بچه ها خودشون میگن نمیریم مدرسه .من یه مادرم کدام مادری حاضره بچشو بفرسته مدرسه و هر لحظه استرس داشته باشه که خدا نکرده بچش مریض نشه یا شما اطلاعی از این بیماری بسیار دردناک نداری یا عین خیالت نیست بچه مردم چه بلایی سرش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
منو که با دمپایی بیرون می کنن اگه بمیرم باید برم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بترس از خشم خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ستاد کرونا را تعطیل کنید یا ریاست آن را تغییر دهید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
‌‌واقعا مسئولین انگار از مریخ اومدن .تروخدا با جون بچه ها بازی نکنید .برن مدرسه که چی بشه .پروفسورم بشن تو این مملکت باز ممکنه بیکار بشن همه چی پارتی بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
درسته. هیچ کس تا حالا با تلاش معروف نشده ...همه یه پارتی داشتن که معروف شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
خیلی ربطی نداشت به موضوع خبر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم هنوز هیچ واکسنی نیامده میخواهید بچه ها رو به کشتن بدید ، من که نمی زارم فرزندم بره مدرسه کلاس دوم دبستان هم هست هر وقت واکسن کرونا اومد همه زدیم بعد می زارم بره شده یکسال هم از زندگی عقب بیفته مهم نیست جون انسان ها خیلی با ارزش تره مخصوصا کودکان عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ما جونِ بچه هامونو فدای بی تدبیری شما نمیکنیم جناب وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
بی تدبیری خودتون بود نه مسیولین.نکنه این همه جمعیت تو سواحل شما نردم نبودن و از کرات دیکه اومده بودن؟؟با این کار و همچنان مسافرت رفتن همه رو به کشتن میدید.بنظرم تو مدرسه امن تر هستن تا توی سواحل
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۲۲:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باید اختیاری کنن روز اول هر کی خواست حضوری هر کی نخواست غیر حضوری ما جون فرزندانمون برامون مهمه نه مثل بعضیا که میخوان از دست بچشون راحت شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خدا سرنوشت هیشکیو دست آدم ناجور نسپاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پس نیازی به نصب شاد نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خدا غالم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
الان منظورت اینه که از حضوری برگزار شدن مداس خوشحالی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا بی برنامه هستید ....
هر چی مشکل داریم از بی برنامگی و دقیقه ۹۰ یک تصمیم الکی گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جمع کنید بابا مسخره کردید مردم را هر روز یک ساز می زنید خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگر دانش آموزی کرونا بگیرد و به خانواده اش منتقل کند شما مسئول آن هستید و اگر خدای نکرده دانش آموزی جانش را از دست بدهد این کار شما با قتل فرقی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شما حرف هایتان خیلی تناقض دارد مگر چند وقت اخیر خودتان دستور العمل سال تحصیلی جدید را اعلام نکردید و تاکیید نداشتید که در وضعیت قرمز مدارس غیر حضوری است حالا هم هیچ بعید نیست چند وقت دیگر زیر حرف های دیگرتان بزنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دانش آموز ابتدایی چه میفهمه رعایت پروتکل چجوریه یا هر لحظه حواسش جمع باشه اخه.بخدا حتی بهترین تدابیر رو هم اعمال کنن که نمیکنن بازم فاجعه رخ خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد نویدی
۲۱:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب خدمت هم وطنان عزیز
من کنکوری ۱۴۰۰هستم ونیاز دارم در تعامل مستقیم با مدرس باشم
اینکه بعضی از عزیزان میفرمایند غیر حضوری باشه شاید برای بعضی از پایه ها اشکال چندانی نداشته باش وبا یک بسته اموزشی کامل این مشکل حل بشه ولی برای بعضی پایه اموزش غیر حضوری واقعا امکان پذیر نیست
درکل بنده با اموزش حضوری بشدت موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
با توجه به این که شما دانش آموز کنکوری هستید زاویه دید شما از منظر شدت نیاز شما به معلم قابل درک هست ولی شما هم سعی کنید بتوانید از زاویه دید دانش آموز یا معلمی که حق حفظ حیات دغدغه اش هست موضوع را بنگرید و خودت با تلاش خودت کمر همت ببندی به رفع مشکل و با این شرایط سازگار بیش و بدونی نمیشه جون دانش اموزا و معلما و خانواده های زیادی را قربانی کرد .کرونا تبعات زیادی بر جامعه داشت پس مشکل شما برا درس خوندن در مقایسه با اون که جانش را از دست داده ناچیز هست،نگران نباش مشکل تحصیلی برا تموم دانش اموزان جهان بوجود آمده برا شما هم بوجود آمده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
درسته شما کنکوری هستی و نگرانی... اما نمیشه بقیه دانش آموزها
به خاطر شما کنکوری ها مجبور شن به مدرسه برن...
بهتره شما خودتو با شرایط وفق بدی و باآموزش غیر حضوری کنار بیای
هر چند آموزش حضوری قطعی شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مدارس ما مثل زندان میمونن از ی طرف معلما که اعصاب ندارن مطالبو درس میدن میرن و براشون مهم نیس که کی یاد گرفته کی یاد نگرفته تو این اوضاع کرونایی. و از طرف دیگه امتحانای خیلی سختی هم میگیرن وی طرف مدارسو میخوان دو شیفته کنن من به شخصه هیچ وقت دوشیفته بودن مدرسرو تجربه نکردم بابا سخته که ۲ بری ۸ بیای خونه .از ی طرف پنجشنبه رو میخواین باز کنن. تحصیل که مجازیه .به والله ما تحمل این حجم از تغییراتو نداریم تورو خدا مدارسو از اول مهر شروع کنین این ۱۵روزو از ما نگیرین .گناه ما دانش آموزای دبیرستانی چیه ؟حالا اگه ابتدایی بودیم خواب ی چیزی بابا دبیرستانیم ما.درسا سنگینه بخصوص رشته نظری در تجربی بری فیزیک شیمی ریاضی زیست در انسانی بری تاریخ فلسفه منطق روانشناسی در ریاضی بری گسسته هندسه حسابان .
خدایا به ما کمک کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام اشتباه مثبت دادن بعد کاربر شما از معلم ها عقده دارید چرا همه معلم ها رو یکی می بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ماشینه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقا ما آمادگیشو نداریم ۱۵ اُم بریم مدرسه توروخدا ازاول مهر مدارسو شروع کنین.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من یه دانش اموزم ولیدخوب یفهمم قصدتون از اینکار اینه که بگین ما از بسیاری از کشور های پیشرفته بهتر عمل کردیم تونستیم مدارس رو حصوری کنیم فوقش یه چند هزار نفر مردن
مدرسه ای که مایه دستشویی نمیزاره میخواد ضد عفونی بزاره اونا کشورای پیشرفته ان تازه اونام باز نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۱:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اینکه بچتون بره مدرسه کرونا بگیره دولت مقصر نیست !



فرزندتون باید خودش پروتکل هارو رعایت کنه !



اگر هم بچتون رو نمیفرستید خوب نفرستید دولت که ضرری نمیکنه !



ضرر اصلی رو خود شما میکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
چرا میگین مقصر نیست؟؟!!
خواهشا یکم فکر کنید بعد کامنت بزارید...
کی اعلام کرده مدارس باید باز بشه؟ همین افرادی که خودتون دارید میگید
ماهم هیچ ضرری نمی کنیم. این همه نرم افزار های آموزشی هست. به راحتی از همونا استفاده میکنیم.
بعدشم نه که فوق لیسانس میدن جا می مونیم...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
بچه مدرسه ای نداری دور و برت خیالت راحته نمیفهمی چی میگی... چجوری میشه به بچه 7 ساله که تو جمع دوستاش از خود بیخود میشه بگی پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنه..اینهمه ساعت تو مدرسه...خوراکییی... ابخوری... دسشویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خدایا خودت کمک کن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
واقعا...
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۲۰:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مشکل زوج یا فرد بودن مدارس نیست . کافی ایست یک نفر مبتلا به ویروس باشد .در اینصورت همه را درگیر میکند .نظر من هم بعنوان یکی از والدین این است که خودتان را به زحمت نیاندازید هر روز فکر تازه به سرتان نزند امسال مدارس را غیر حضوری کنید .خیال خودتان و ما والدین را راحت کنید
Iran (Islamic Republic of)
86
۲۰:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
همه جا برین غیر مدرسه
یعنی فقط مدرسه کرونا داره
میرین شمال کرونا نیس و خیلی جاهای دیگه و فقط وفقط مدرسه کرونا داره.
من یه دانش اموزم پارسال کلاس هفتم رو با بدبختی سر کردیم و خواهشمون اینه که مدارس حضوری باشه شما میگین غیرحضوری ولی خودتون میدونین که یه سری از بچه ها از غیر حضوری هیچی یاد نمیگیرن و در امتحان هم تقلب میکنن این چه وضعیه فقط خدا به داد مملکت اینده برسه .
موافقی لایک کن
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۰:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بزرگوار توی مدرسه تجمع خیلی زیاده و مدت زمان حضور هم طولانیه و توی خیلی از ‌مناطق بچه ها مجبور هستن از سرویس مدرسه استفاده کنن که همه سرویس ها بالای چهار نفر دانش آموز سوار میکنن با این وضع بنزین که پارسال پیش آمد خانواده ها کلی مشکل پیدا کردن چون سرویس ها یا کرایه اضافی میخواستند یا دانش آموز به سرویس اضافه کردند
حالا یا باید بار مالی مالی خانواده ها بالا بره یا مثل سابق ۵ یا ۶ دانش آموز با یه سرویس برن
یه نکته دیگه در مورد سرویس زوج و فردی که آقای وزیر می فرماید نحوه قرارداد سرویس مدرسه چه جور میشه که نه خانواده ها متضرر بشن و نه راننده ها
این فقط یه مورد هست
هزارتا مسیله دیگه هم پیش میاد



در ضمن اونایی که میرم مسافرت اجباری تو کارشون نیست ولی مدرسه اجباری

خیلی ها نه مسافرت رفتن و نه مهمانی و در حد ضرورت بیرون میرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
والا یسری خانواده ها بهونشونه مدارس تعطیل باشه پاییز و زمستون برن بگردن و خوش بگذرون شمالی کیشی و اصفهانی شیرازی کرونا میشینه یه گوشه بشکن میزنه‌.واقعا نمیدونن بابا با پروتکهلهای بهداشتی قرار برگزار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
من هم یه پنجم دبستانی هم هستم.
ولی نه من نه خونوادم حاضر نیستیم جونمون رو به خاطر تحصیل در خطر بندازیم
مگه نمیگن نسخه جدید شاد رو ساختن؟!
دیگه چرا بریم مدرسه؟؟
شما هم جمع نبند لطفا...
خیلیا خواهششون اینه که مدارس غیر حضوری باشه
در ضمن ما از اسفند تا حالا هیچ جا نرفتیم...
بعضی ها رفتن به ما ربطی نداره

اونایی هم که تقلب می کردن بعضی از دانشجو ها بودن که کلاساشون هنوز هم مجازیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
نه عزیزم. تو سواحل کرونا میره تو دریا شنا نیکنه.با کسی کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نمدونم این آقایون بر چه اساسی میگن مدارس حضوریه.آخه یه بچه دبستانی چطور باید همیشه حواسش جمع باشه پروتکل رعایت کنه.چرا ارزشی برا جون بچه های ما قائل نیستید.تو سرویس که ۵_۶ تا بچه کنار هم میشینن.پروتکل چه معنایی داره.تو رو خدا صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
امان از دست گرانی گفتیم حالا امان از دست کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وزیر بچه های خودش همه بزرگن دانش اموز نداره نشسته برای بچه های مردم اینجوری تصمیم میگیره. اگر بچه خودش محصل بود این حرف رو نمیزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فکر کنم دیدن جمعیت زیاده قصد جون بچه ها و معلما رو کردن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
والا اونموقع که کرونا نبود تا بچه ها میرفتن مدرسه دائم مریض میشدن بخاطر نبود بهداشت و عدم نظارت مسئولان مدرسه.
الان با این شرایط اصلا صلاح نیست حضوری. بنده که نمیزارم پسرم حضوری بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگر دانش آموز یا خانواده دانش آموزی کرونا بگیرد و خدای نکرده جانش را از دست بدهد با قتل فرقی نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وقتی وزیر آموزش و پرورش تمام حرف های هفته گذشته خود را براحتی تکذیب می کند موجب از دست رفتن اعتماد خانواده ها می شود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام فرزند من کلاس دوم دبستان میره امسال امروز رفتم کتاب درسی هایش رو بگیرم اولا میگه کتاب بچه شما نیومده بعدش هم میگه تا ۱۰۰هزار تومن پول واریز نکنید کتاب نمیدیم میگم ۱۰۰ تومن برا چی اینجا که مدرسه دولتی است و اینکه مدارس معلوم نیست حضوریه یا نه میگه مدرسه خرج داره باید کمک کنید از پارسال تا حالا آموزش و پرورش پول نداده ما هم پول نداریم باید حتما پرداخت کنید مدرسه بچه ام هم رباط کریم هستش و اینکه فرم ثبت نام رو نداد گفت اول باید ۱۰۰ تومن رو باید بدید تازه الان سه ماهه حقوق نگرفتم خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
حاضرم شرط ببندم 90% نظراتی که دارن میگن "من بچمو نمیفرستم مدرسه" رو خود بچه ها دارن نظر میدن،
Iran (Islamic Republic of)
فریما 89
۱۹:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
اولا ، شرط بندی حرام است

دوما ، خیلی بچه ها هستن که نظر دادن اما چیزی نگفتن از اینکه پدر

یا مادرن ، یا بچه ها

سوما ، اصلا بچه ها باشن عقلشون بیشترمیرسه که مدارس نباید باز شه

تو این شرایط...

چهارما ، اونایی که موافق این قضیه هستن مشخصه که اصلا به

فکر کادر درمان نیستن که الان 6 ماهه دارن زحمت میکشن

کافیه یا بیشتر توضیح بدم ؟؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این هم از افاضات مسئولین بیسواد وبی تفاوت ما که سلامتی بچه های مردم برایشان کمترین اهمیت رو نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
شما برات مهمه؟؟شمال رفتن کرونا رو منتقل نمیکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد دالوندی
۱۸:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر محترم مادوست نداریم بچمون حضوری بره مدرسه باید به کی بگیم که امسال اورو به کام مرگ بفرستیم شما هی میگید حضورری آقا مدارس ما از نظر بهداشتی هم وضع خوبی ندارن براش تبلت لبتاب گرفتم که غیر حضوری درسشو بخونه
Iran (Islamic Republic of)
فریما 89
۱۹:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
در این مورد که مدارس نباید حضوری بشه موافقم
اما شما کاملا اشتباه کردی که برای بچت گوشی وتبلت خریدی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا عده ی زیادی باحضوری شدن آموز مخالفت می کنند ولی حضوردرپارک ها مراکز تجمع ومسافرت را ادامه می دهند وخطرناک نمی دانند تعطیل شدن آموزش حضوری حتی از کرونا هم برای کشورخطرناک تراست
آیا شما چون مرگ ومیر دراثر تصادفات وجود دارد ازخانه بیرون نمی آیید یا با اتومبیل رانندگی نمی کنید چون زلزله اتفاق می افتد شبها نمی خوابیدیا بیرون از خانه می خوابید بسیاری ازمواردخطرناک درزندگی ما وجوددارد که باآن ها زندگی می کنیم ودست از تلاش نمی کشیم فقط با وجود کرونا بایدآموزش تعطیل شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کاملا مشخصه که فرزند دانش آموز نداری در ضمن کجا را دیدی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در یک مکان تجمع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اقا یا خانم محترم که اینجوری میگی توی پارک یا مسافرت شما خودت قدم به قدم کنار بچه هستی تو مدرسه کی میخواد قدم به قدم تو زنگ راحت کنار بچه باشه شما حتی اگه تو پارک بچه تشنه بشه از بطری شخصی بهش اب میدی نه از ابخوری پارک تو مدرسه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خیلی بیسوادی که اینطور نظر میدی چون داروی درمان این بیماری ۷۰ ملیون به بالاست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
برای شما بیشتر از وزیر متاسفم شما هیچ بچه ای نداری و برات مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مطمنی بچه داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
شما روز اول مهر توی شهر بزرگ برو ببین چقدر ترافیک و تجمع هست اگه مدارس باز شه فاجعه به وجود میاد
الان آقای وزیر هر روز یه برنامه میده

منی که نه برای عید خرید کردم و نه عید دیدنی و نه احیای ماه رمضان و نه مسافرت و نه عذاداری محرم چطور بچه عزیز تر از جانم رو بفرستم مدرسه آیی که موقع تعویض شیفت ۱۲۰۰ نفر دانش آموز یه جا جمع میشن بعد هم تو سرویس با ۵ ۶ نفر دیگه بیاد تا خونه


ما که هرگز تو مدرسه سرویس بهداشتی تمیز و صابون ندیدیم حالا چطور پروتکل رعایت کنن خدا عالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
والا ما هفت ماهه نه جایی رفتیم نه فامیلو دیدیم ...نه حتی خونه مادربزرگامون رفتیم....7 ماااهههه....تفریح و مهمونی و خرید و همهه چی تعطیل...به خاطر اینکه کرونا زودتر تموم شه.... 3 تا هم بچه مدرسه ای داریم که با این اوضاع نگرانشونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگه مدارس تشکیل نشه کی می خواد موج دوم کرونا رو شروع کنه خوب باید از یه جا شروع شه دیگه آخه جمعیت به اندازه کافی کم نشده هنوز خیلی زیاد زنده موندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اینا تا دقیقه نود تصمیماتشون عوض میشه همه رو گیج کردین به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این هم از سیاست های کشور ما اصلا به فکر بچه ها نیستن اولش که کلاس ها غیر حضوری بود بعد تا دیدن غربی ها مدارس رو برگزار می کنند یه دفه تصمیمشون عوض شد هیچگاه وزیران آ.پ خوبی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۸:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اونی که میگه من بچمو میفرستم مدرسه چنان با اقتدار هم‌میگه انگار کرونا از کنارش رد نشده بگذار چهار روز که بچه دسته گلت رو فرستادی بعد نظرتو‌بگو
مسافرت رفتن هم کاملا اشتباهه ولی تهش مسافرت طرف ی هفته هست نه نه ماه عاشق اینا قابل مقایسه هستن با هم تو مدرسه انواع و اقسام ادم توش هست از هر قشری چه ربطی داره به مسافرت خانوادگیت واقعا شما مثال نزن ی دفعه میان میبرن پست مدیریتی بهت میدن چون افکارت بدرد این دولت میخوره
بعدم هر کسی اختیار بچشو داره از من میشنوید بچه هاتون رو بگذارید پانسیون بگید شبانه روز اموزش بگیرن ی دفعه عقب نیوفتن تو این مملکت که چقدرم تحصیلات ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
عزیز جان خب کسیکه میگه نمیریم مدرسه همینان که تو مسافرت باعث افزایش کرونا شدن چی میگی واسه خودت.فقط بسنده میکنمت به اسفند ماه ۹۸ تا گفتن تعطیل همه رفتن شمال تهش دیدی چیشد.لابد میخان پاییز و زمستان برن سفر و گردشگری چطور سفر کرونا ننیاد ندرسه میاد؟مسافرت هم صدبرابر بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
می تونم بپرسم چجوری به این نتیجه بیخود رسیدید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وضعیت شهر ما قرمزه میترسیم بچه هارو مدرسه بفرستیم چطور این تصمیم خطرناک را گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
حضوری‌بچه‌هاچیزی‌نمیفهمن‌‌چه‌برسه‌غیرحضوری
‌اونایی‌که‌نظرمیدن‌من‌بچه‌مو‌به‌مدرسه‌نمیفرستم
معلم‌هایی‌هستن‌که‌‌‌‌‌‌میترسن‌کرونا‌بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اون دست از هموطنان که از جون بچه هاشون سیر شدن لطف کنند بفرستن حضوری قرارنیست که همه یکسان فکر کنن شما هرطور که راحتید آقا بفکر جون خودتون وبچه هاتون نیستید بفرستید مثل خیلیا که حرمت تاسوعا وعاشورا نگه نداشتن رفتن لب دریا صفا گردی وه نه جونشون نه جون بچه هاشون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۷:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر واقعا متاسفم برای این طرز فکر .جون و سلامتی بچه ها مهم تره یا حضورشون توی مدرسه؟ .همزمانی آنفولانزا و کرونا رو چیکار میکنید؟ لابد بهشون دستور میدید دور و بر مدرسه ها پیدا نشن.
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۷:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر واقعا متاسفم برای این طرز فکر .جون و سلامتی بچه ها مهم تره یا حضورشون توی مدرسه؟ .همزمانی آنفولانزا و کرونا رو چیکار میکنید؟ لابد بهشون دستور میدید دور و بر مدرسه ها پیدا نشن.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۷:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مادرمدرسه تمام موارد رابراساس وضعیت قرمز برای آغاز سال تحصیلی مجازی تنظیم کردیم متاسفانه درآخرین ساعت اداری امروز یک باره نظر عوض شد این طوری که نمی شودکه برنامه ریزی کرد تا این لحظ هیچ گونه دستورالعمل رعایت دستورالمعل های بهداشتی ارسال نشده است این چگونه برنامه ریزی است ما چگونه روز شنبه کارراشروع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
آتی
۱۷:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دانشگاه ها چی پس تو رو خدا حضوری کنید ما که بچه نیستیم رعایت میکنیم حد اقل برا رشته های مهندسی ریاضی حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باید خودمون و تطبیق بدیم شاید تا ده سال دیگه کرونا موند الکی نگید بچه آن نباید برن باید یاد بگیرن وااالاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من بچمو میفرستم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
معلومه از دستش خسته شدی
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وقتی رئیس جمهور به خاطر کرونا به مجلس نمیرود چطور شما میخوای بفرستی مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سریع بفرست اما بدون ما برای تشیع جنازه ش نمیایم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بچه خودت نیست احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
از بس خنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من هم با آموزش حضوری کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مدارس باید حضوری باشند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تو کی هستی که باید تعیین می کنی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پس توام یکی از اون مافیای مدارس هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خوب شما بفرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دلم تنگ شده واسه مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
منم‌خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا متاسفم توی همچین شرایطی بابا شماها دیگه کی هستین چی فکر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بچه های آقایان که عزیز هستن درتهران مجازی هست ولی بچه های مردم درشهرستان باید حضوری باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خوب تنها تهران وضعیت قرمز نیست که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وزیر محترم .قبلا اعلام شده بود مناطق قرمز مجازی !حالا یک دفعه چی شد که قصد جان بچه‌ها رو کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ما فرزندمان را به مدرسه نمیفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نفرست . کسی مجبورت نکرده بچتو بفرستی مدرسه . اما خیلی ها خواهان برگزاری حضوری کلاس ها میباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آهای شمایی که میگی ما بچه هامونو میفرستیم مدرسه. شما اگه از جون بچت سیر شدی بفرستش مدرسه، اصلا اگه مدرسه نشد بفرستش هرجا که دوست داری. ولی مسئولین حق ندارن وقتی شهرای ما قرمزه این اجازه رو بدن بچه ها حضوری برن مدرسه. بچه که نمیتونه اونطور که باید بهداشتشو رعایت کنه از همدیگه مریضی میگیرن فاجعه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
یاحسین
۱۶:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این هم مثل اون روزای اول کروناست که بعضی ها فرمان میدادن از شنبه بایدهمه چیز به حالت عادی برگرده. ......آقا جان ما بچه هامون رو به مدرسه نمی فرستیم .....والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سجاد نویدی
۲۱:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز اولا اینکه شما فرزندتون رو به مدرسه نمیفرستی
خوب اگر توان این رو که پایه مذبور رو به فرزندتون اموزش بدید هست خوب نفرستید اما به فکر اینده بچتون هم باشید شما با این نظر های تحریف شده بدون هیچ اندیشه قبلی دارید اینده فرزند خودتون رو بدون هیچ اطلاعی از فردا نابود میکنید
از طرف یک کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
احسنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من به هیچ وجه پسرم رو نمیفرستم مدرسه،نمیدونم چجوری شما وزیر شدین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ببین عزیز من اگر دیدی که تو بعضی از کشورهای پیشرفته دنیا میخوان کلاسهارو حضوری برگزار کنند.مدیریت اونا وامکاناتشون با شما خیلی متفاوته لطفا اینو متوجه بشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اینها هم امکاناتشون عالیه دم در تب میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فقط دروس سخت رو حضوری کنید اونم اختیاری که اگه کسی مشکل داشت بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من تمامی مدارس باید مجازی باشد وگرنه دچار یک بحران در کرونا می شویم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
منم موافقم که مدرسه تو این اوضاع نباید باز بشه ولی چطوریه که بچه ها میخوان برن مدرسه کرونا میگیرن ولی با خانواده میرن شمال کرونا نمیگیرن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من که نمی زارم برن
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۶:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
از اونجایی که اکثر مسئولین کشور صاحب امتیاز مدارس غیر انتفاعی و خصوصی هستن مثل قضیه مافیای کنکور که برگزار کردن با 60 هزار نفر غایب مدارس رو هم باز میکنن و جون بچه ها براشون مهم نخواهد بود کشور آلمان با اون پیشرفتگی بعد از بازگشایی مدارس با مشکل روبرو شد . بعد هم که گند زدن به زندگی مردم میگن آزمون و خطا بود
Iran (Islamic Republic of)
محسن چهره ماه
۱۵:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر اگه به من یکی تعهد کتبی میدی که تو مدرسه دخترم کرونا نگیره اونوقت رضایت میدم بره مدرسه.وگرنه بقیه حرفات اندازه کشک هم ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تعهد کتبی هم ارزش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تعهد کتبی؟!!!چه ارزشی داره؟!!
مگه برجام امضا پاش نبود؟ مگه تعهد کتبی نبود؟همش به باد رفت که رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مدارس ابتداعی را نمیشه طبق پروتکل اداره کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقا اون ابتدائیه ابتدائی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
می دانیم تبدیل وضعیت سفید و زرد و قرمز درباره کرونا چه سریع رخ می دهد، پس مدت زمان سفید یک منطقه تازه آن هم اگر دانش آموزان را اولیا به مدرسه بفرستندچندان چشمگیر نخواهد بود.در فصل پاییز و زمستان هم که سرعت انتقال خیلی بیشتر میشه.با خرید گوشی برای تک تک دانش آموزان و اینترنت پرسرعت رایگان و برنامه ریزی برای آزمون های آنلاین هماهنگ کشوری و برنامه ریزی دقیق برای تدریس از طریق شبکه آموزش و اطلاع رسانی سریع برنامه های تدریس تلویزیونی و برنامه های آزمون های آنلاین هر درس،کیفیت آموزش مجازی را ارتقا دهید و با پرداخت هزینه های لازم برای آموزش غیرحضوری از سال تحصیلی جدید حفاظت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چی میگی بابا اونا حاضرن جون تک تک بچه های ما بخطر بیافته این هزینه هارو نکن باکی آخه داری صحبت میکنی باکدوم مسئول باکدوم وزیر باکدوم وزارت خونه ،من که دوتا دانش آموز دارم یک گوشی هوشمند با چطوری یکسال کامل سرکنم تا تموم بشم ،با این خطر وبا این اوضاع هم که به هیچ وجه بچه هامو حضوری نمیفرستم ،حالا تا دو هفته دیگه که پائیزوزمستان میاد ببین چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام من خودم دو فرزند مدرسه ای دارم اگر مدارس حضوری باشه نمیفرستم خواهشا اگر به وزیر دسترسی دارین بهش بگین کلاس حضوری ،اختیاری باشه. اجباری نباشه وانها فقط امتحانات را حضوری برگزار کنند که بچه ها مجبور به ترک تحصیل نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من بچه م آسم داره آخه این بی وجدانی نیست که بفرستمش مدرسه ۸ سالشه چطور میتونه با ماسک دوام بیار آخه چرا اینکارهارو با ما میکنید خدا سرشاهد ۶،۷ ماه بچه تدی خونه هست جایی نرفته از ترسش من با دوتا دانش آمدز اونم هردو شیفت صبح چطوری میتونم هرکدوم یه مدرسه یکی ابتدایی یکی متوسط هردو مشکل دارن ،بخدا که از موقع اخبار گرفتم فقط دارم همینطور گریه میکنمو اشک میریزم ،شما خودتون بجای ما والدین بذارید توی این شرجی وگرمای خوزستان بخدا توی گرمای ۶۰،۵۰ درجه وشرجی بچه نمیتونه با ماسک تا چند ساعت بمونه بعد شما میایید بچه های مدارس رو با همیار پلیس مقایسه میکنید ووواقعا براتون متاسم شما وزیر بی تدبیر هستید بخدا قسم اگربلای سربچه هام بیاد اول از همه کل اداره اموزش وپرورش و ستادکرونا وبهداشت باید قصاص جان فرزندانمان بپردازن جان دربرابر جان همین وبس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نفرستید بچه‌هاتونو یکی دوسال اگر بچه‌ها عقب بیوفتن بهتره تا به دردسر بیفتید
تازه این چیزایی که تو مدرسه‌ها یاد میدن یه ارزن تو زندگیشون بکارنمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
یعنی واقعا متاسفم.
همه جای دنیا آموزش مجازی رو دارن ادامه میدن شماها هنوز تو حضوری گیر کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اسپانیا هم حضوریه
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۱۳:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام من معلم هستم حضور بچه ها در مدرسه با رعایت تمام پروتکل ها خیلی خوب هست .
اما لطفا دیگه حرف عوض نکنید به خدا خسته شدیم ما داریم برنامه ریزی میکنیم .
کلاس بندیمون درست شده اما هر روز به اولیای گرامی داریم یه حرفی میزنیم درخصوص حضور بچه ها.
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۵:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام. تعجب می کنم از شما که این حرف رو میزنید. چه پروتکلی چه کشکی. داشن آموز نهم پدرش استاد داشنگاه خودش فهمیده میخام بگم از خانواده مناسبی بود سر جلسه با همون دستکشها ماسکشو داده پایین داره بینی شو می ماله. حالا ببینید بچه من که ابتدایی هست چی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شما معلم نما هستید نه معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وزیر رو زیر. بغلش هندوانه گذاشتن یا تو فشار اخه که تو این شرایط بچه شو میفرسته. من بچه ام امسال تا کلاس اولی هسا. چند ماه تو پرقو نگهداشتم حالا اتفاقی بی افتد شما یا. وزیر پاسخگو هست. شما تو خونه باشید یا مجازی خلاصه حقوق خوبی میگیرید پس لطفا به سلامتی کودکان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مطمئنی معلمی؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خداییش که دلم خیلی میخواد برم مدرسه دیگه از تو خونه موندن راحت میشم ولی حضوری رفتن نباید باعث بشه مریض شیم...همون شیفتی کردن مدارس بهترین کاره
Iran (Islamic Republic of)
ژاله
۱۳:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بسیار عالی،با رعایت پروتکل به خوبی میشود این مسئله را مدیریت کرد،چون دراین تعطیلات هم دانش آموزان در پارک و محله و گردشگاه و کافی نت با هم بودند ،فقط نظارت کافی روی کار خدمتگزاران و مدیرانی که به خلوتی مدارس و راحتی عادت کرده اند داشته باشند چون در مرداد ماه بعضی مدارس فقط ظاهر و طبقات پایین را تمیز کرده و درطبقات بالا گرد و غبار و آلودگی بیداد می کرد،مدیر که از صندلی تکان نخورده مبادا کسی جایش بنشیند و خدمتگزار هم که دیگر پشتش باد خورده و زیر بار نظافت نمیرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آره بشین مدیریت کنن اینا دفتر خودشونم نمیتونن مدیریت کنن چه برسه به یه مدرسه 400 نفره که در صورت برگزاری حضوری مثل یک بمب ساعتی میمونه. من نمیدونم واقعا اینها تو مغزشون چی میگذره واقعا تو دنیا زندگی میکنن یا تو یه عالم دیگه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
براتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه دختر من 899 دانش آموز داره چجوری میتونن فاصله گذاری کنن یا بهداشت رعایت کنن میرن دس شویی دست به شیر آب میزنن یا دستگیره در بخدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه ای که مایع دستشویی برای دستشویی نمیذاره چحوری میخواد مدرسه رو ضدعفونی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
لایک داری؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
به شرطی که تضمین بدن که بچه ها توی مدارس کرونا نمیگیرن و اگر خدایی نکرده بچه ای توی مدرسه ای کرونا گرفت ، وزیر و خانوادشو در ملأ عام دار بزنن ...

حالا با این شرط ، ما هم بچه هامونو میفرستیم مدرسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
احسنت به شما همه باهم موافقیم ،تعهد وتضمین کتبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ها ها ها اونوقت شما اعتماد میکنی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
من هم کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر به ویروس کرونا دستور داده اید که حق ندارد زوج و فرد وارد مدرسه شود ؟ واقعاً خودتون رو زدین به بی خیری؟ تمام محققان تمام راه های شیوع کرونا رو گفتن بعد شما به بچه ها میگید برید سر کلاس . خودتون میتونید به یه بچه کلاس اولی یا مهدکودکی بگید از صبح تا ظهر ماسک بزنه یا مرتب دستاشو شستشو کنه . توی این وضعیت بچه ها باید سر کلاس حاضر بشن . من که نمیذارم بچه ام مدرسه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اشتباه میکنی که مدرسه ها رو باز کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اسم‌هم‌که‌نداری‌پس‌بهتره‌‌بری‌ثبت‌احوال‌‌اسمتو‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جناب حاجی میرزایی اصل سلامت دانش اموزانه بقیش فرعه ....هی این جمله روهرروزتکرارنکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جناب حاجی میرزایی اصل سلامت دانش اموزانه بقیش فرعه ....هی این جمله روهرروزتکرارنکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
منم بچه ام را نمی فرستم جان بچه ام مهم تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آیا اگه مشکلی پیش آمد شما قبول می کنید ؟

ما که از خیر مدرسه گذشتیم بچه هامون را امسال نمی فرستیم مدرسه .
آخرین اخبار