یک درصد دیگر تا بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهد

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهد با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  پروژه بیمارستانی هاشمی نژاد با زیر بنای ۳۲ هزار متر مربع ساخته شده است که با بهره برداری کامل از آن تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه درمان و بستری به مردم منطقه ارائه خواهد شد.

او افزود: بیمارستان هاشمی نژاد مشهد که در منطقه کمتر برخوردار کلانشهر مشهد واقع شده است، در ماه‌های آینده با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می‌رسد و علاوه بر این اکنون چهار طرح بزرگ عمرانی دیگر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پروژه بیمارستان امداد و نجات جنوب از دیگر طرح‌های در حال اجرا در این دانشگاه است، این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجراست و بر اساس برنامه ریزی و قول‌های مساعد دفتر مقام معظم رهبری و وزارت بهداشت قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
 
بحرینی همچنین راه اندازی بیمارستان سوانح در جنوب این شهر برای خدمات رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان سوانح رانندگی را امری مهم و ضروری خواند و بیان کرد: ساخت بیمارستان آموزشی روانپزشکی، پژوهشگاه و مجتمع آموزشی مشتمل بر ۴ دانشکده طب سنتی، بهداشت، پرستاری و مامایی و پیراپزشکی را از دیگر طرح‌های در حال اجرا در پردیس دانشگاه است.
 
او  تصریح کرد: با ساخت این ۴ دانشکده تا ۳۰ سال آینده مشکل کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد کاهش یابد.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.