هشدار درباره فروپاشی نظام بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی/ اعلام منع آمد و شد در ۴۰ شهر

شیوع گسترده کرونا در سرزمین‌های اشغالی سبب شده مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال فروپاشی نظام بهداشت و درمان این رژیم هشدار دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری «اسرائیل نشنال» رژیم صهیونیستی از هشدار مقامات بخش بهداشت این رژیم درباره احتمال فروپاشی نظام بهداشت و درمان در آینده نزدیک به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داد.

این مقامات ابراز نگرانی کردند که در صورت ادامه یافتن روند شیوع ویروس کرونا و با آغاز فصل سرما و شیوع آنفلوآنزا نظام بهداشت و درمان جوابگوی بیماران نخواهد بود و از هم می‌پاشد.

چندین روزنامه عبری زبان امروز صبح به هشدار‌های مقامات بهداشتی پرداختند که گفته بودند در حال حاضر بیمارستان‌های اسرائیل در رسیدگی به بیماران کرونایی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند و در صورت اضافه شدن مبتلایان به آنفلوآنزا این مشکل غیرقابل کنترل خواهد شد.

بر اساس اعلام مقامات اسرائیلی، در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۲۵۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی گزارش شده و تعداد قربانیان کرونا در این سرزمین‌ها به بالای هزار نفر، یعنی ۱۰۲۲ مورد رسیده است. در مجموع تاکنون ۱۳۱ هزار و ۹۷۰ نفر در اسرائیل به کرونا مبتلا شده‌اند.

از سوی دیگر، به دنبال افزایش میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا به بالای هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی منع آمد و شد اعلام شد. بر این اساس، در ۴۰ شهر که بالاترین میزان آلودگی را دارند ۱۲ ساعت، از هفت بعدازظهر تا پنج صبح، منع آمد و شد اعلام شده است. بر اساس این قانون، تمامی مشاغل در شهر‌های اعلام شده باید در این ساعات تعطیل باشند مگر مشاغل ارائه دهنده خدمات ضروری.

همچنین تجمع بیش از ده نفر در خانه و بیش از ۲۰ نفر در فضای آزاد در این ۴۰ شهر ممنوع شده است. این اخبار کمتر از دو هفته مانده به عید سال نوی یهودیان منتشر می‌شود و این نگرانی برای مقامات صهیونیست به وجود آمده است که تعطیلات طولانی پیش‌رو سبب وخیم‌تر شدن اوضاع شود و آن‌ها مجبور به قرنطینه کامل شهر‌ها شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار