رونق کشت گلخانه ای در بام ایران + فیلم

تولید محصولات کشاورزی یکی از منابع درآمدزایی و اشتغالزایی هر کشور محسوب می‌شود که تقویت بخش کشاورزی مانع از خروج ارز و گردش چرخه اقتصادی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، کشت گلخانه ای فرآیند کشت محصولات زراعی و سبزیجات در اکوسیستم های گلخانه ای است.

این نوع کشت روشی است که به کشاورزان این امکان را می دهد تا ضمن افزایش کیفیت محصولات، عملکرد خود را نیز افزایش دهند و در میکرو اکوسیستم هایی که دارای شرایط ایده آل برای رشد گیاهان سالم، قوی و زیبا هستند آنها را پرورش دهند.

برای ایجاد این میکرو اکوسیستم های ایده آل، کشاورزان باید مطالعه کنند که دقیقاً گیاهان به چه چیزهایی نیاز دارند و سپس به همان اندازه آن را به گیاهان بدهند.

انسان ها هر روز با افزایش علم و آگاهی موانع ممکن و غیرممکن را از میان بر می دارند؛ صدها هزار سال پیش انسان کشف کرد که ساخت و کنترل آتش امکان پذیر است. چند قرن بعد، انسان با به کارگیری عقل خود ماشین آلات را قادر به پرواز کرد.

انسان هر روز در حال از میان برداشتن موانع بوده و امروزه هیچ چیزی غیرممکن به نظر نمی رسد.

فناوری چیزهای زیای را ممکن می سازد، به همین دلیل امروز ما می توانیم فارغ از این که در چه فصلی قرار داریم از خوردن هر نوع میوه و سبزیجاتی لذت ببریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار