رئیس اتاق بازرگانی استان ایلام مطرح کرد;

اهدای اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سوی اتاق بازرگانی استان

فروتن گفت: از سوی اتاق بازرگانی استان ایلام اقلام بهداشتی و حفاظت فردی و بن خرید به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهداء شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فروتن رئیس اتاق بازرگانی استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه همکاران ایشان در راه مبارزه با بیماری کرونا گفت: در جهت تقدیر و جبران بخش بسیار کوچکی از زحمات پرسنل خدوم حوزه سلامت ، تعداد ۴۰۰ عدد بن خرید سه میلیون ریالی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در راستای تحویل به پرسنل خدمت‌رسان دانشگاه علوم پزشکی به این دستگاه خدمت‌رسان اهدا گردیده است.

همچنین در بخش دیگری از این آیین اهداء از سوی اتاق بازرگانی استان ایلام ، اقلام بهداشتی و حفاظتی از سوی اتاق بازرگانی استان به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی ایلام تحویل گردید.

مهتاب شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام به نمایندگی از طرف ریاست محترم دانشگاه در آیین اهداء در رابطه با این اقلام بهداشتی و حفاظت فردی گفت: از سوی اتاق بازرگانی استان تعداد ۵۴۰ عدد لباس حفاظتی و تعداد ۹۶۰ عدد ماسک n ۹۵ به دانشگاه‌علوم‌پزشکی اهداء شد.

او ادامه داد: این اقدام بهداشتی، پنجمین محموله اهدایی از سوی اتاق بازرگانی استان است که برای استفاده همکاران در بخش سلامت برای مقابله با بیماری کرونا اهداء شده است.

شاهماری بیان کرد: از طرف ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ریاست محترم اتاق بازرگانی استان و همکاران ایشان و همه بزرگوارانی که مرکز کمپین نفس را حمایت می‌کنند ، تقدیر و تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: قطعاً برای تأمین سلامت مردم شریف استان نیاز به این است که این کمک‌ها و حمایت‌ها تداوم یابد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.