براساس نتایج یک نظرسنجی جدید؛

ترامپ پیروز مناظرات انتخاباتی در آمریکا خواهد بود

بنابر نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی جدید، بیشتر آمریکایی‌ها دونالد ترامپ را پیروز مناظرات انتخاباتی با جو بایدن می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، براساس نتایج یک نظرسنجی جدید بیشتر آمریکایی‌ها بر این باورند که دونالد ترامپ در مناظرات انتخاباتی، رقیب دموکرات خود را مغلوب خواهد کرد.

نظرسنجی مشترک یو اس‌ای تودی/دانشگاه سوفولک، که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، نشان داد ۴۷ درصد از شرکت کنندگان پیش بینی می‌کنند که ترامپ در مناظرات انتخاباتی با جو بایدن پیروز میدان خواهد بود، این در حالیست که ۴۱ درصد نظر مشابهی درباره نامزد دموکرات انتخابات سوم نوامبر دارند.

اختلاف میان ترامپ و بایدن برای پیروزی در مناظرات انتخاباتی در میان شرکت کنندگان مستقل ۱۰ درصد بدست آمد. شرکت کنندگان مستقل آمریکایی پیش بینی کردند که بایدن برای پیروزی بر ترامپ در مناظرات انتخاباتی ۳۷ درصد شانس دارد.

اولین مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قرار است ۲۹ سپتامبر در کلیولند برگزار شود و کریس والاس، مجری شبکه فاکس نیوز میزبان آن خواهد بود. نامزد‌های دو حزب جمهوری خواه و دموکرات سه مناظره انتخاباتی دیگر در ۷، ۱۵ و ۲۲ اکتبر در شهر‌های سالت لیک سیتی، میامی و نشویل خواهند داشت.

در بیشتر نظرسنجی‌های صورت گرفته در آمریکا تاکنون، جو بایدن با اختلاف نسبت به دونالد ترامپ پیش است. این مسئله موجب نگرانی رئیس جمهور آمریکا شده تا حدی که اعتبار نظرسنجی‌ها را نیز نشانه رفته و آن‌ها را جعلی خوانده است.

نظرسنجی یو اس‌ای تودی/دانشگاه سوفولک با مشارکت هزار نفر از ۲۸ تا ۳۱ اوت برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار