شهروندان اصفهانی در دام کلاهبرداری سیمکارت شاد نیافتند

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: دانش آموزان و والدین نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان ارائه سیم کارت شاد هشیار باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به کلاهبرداری از طریق سیم‌کارت شاد اظهار داشت: دانش آموزان و والدین نسبت به فریبکاری از طریق تبلیغات سیم کارت شاد هشیار باشند.

او افزود: در استان اصفهان بالغ بر ۹۰۰ هزار دانش‌آموز عمدتاً با شیوه مجازی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند و اخبار مربوط به سیم کارت از طریق اپراتور‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر خواهد شد.

عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند

رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به اینکه عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند، تصریح کرد: کلاهبرداران با روش‌های حضور فیزیکی در کنار مدارس و ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی اقدام می‌کنند.

او با هشدار اینکه شهروندان نسبت به ارسال لینک‌هایی در فضای مجازی هشیار باشند، گفت: عده‌ای سودجو درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت می‌کنند و از این طریق حساب بانکی را خالی خواهند کرد.

سرهنگ مرتضوی تاکید کرد: هرگونه خدمات رایگان و سیم کارت شاد از طریق پرتال رسمی اپراتور‌ها و وزارت خانه‌های مربوطه اعلام می‌شوند و دفاتر خدماتی در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.