شیری: عملکردم در لیگ دو و میدانی رضایت بخش نبود/ حمایت‌های مالی از دوندگان باید ادامه دار باشد

پرتابگر دیسک کشورمان درباره علت رکورد ضعیفش در لیگ دو و میدانی توضیحاتی ارائه کرد.

بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: من از عملکردم راضی نیستم و نتیجه خوبی به دست نیاوردم. من باید رکورد بالاتر از ۶۰ متر بزنم، اما در روز مسابقات، وضعیت جسمانی ام خوب نبود.  

شیری درباره کسب رکورد ضعیف در لیگ دو و میدانی و اینکه امیدوار به کسب سهمیه المپیک است، گفت: من یک ماه و نیم در اردوی لهستان تمرین نکردم و بدنم در آنجا خالی کرد و شرایط روحی و روانی ام خوب نبود و جبران این کم کاری در طول یک ماه امکان پذیر نیست. خدا را شکر رکورد‌های بالاتر از ۶۰ متر هم زده ام، اما نتیجه خوبی در مسابقات دو و میدانی کسب نکردم.  

پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: شرایط خوب است و مسئولان فدراسیون دو و میدانی باید ورزشکاران  را از لحاظ مالی حمایت کنند تا تمرینات خود را ادامه بدهیم. امیدوارم به این صورت نباشد که ما یک ماه تمرین کنیم و بعد از آن بگویند به خانه بروید. ما باید در اردوی دو و میدانی حضور یابیم تا تمرینات خود را انجام بدهیم.  

او درباره درخواست برای برپایی اردوی برون مرزی گفت: فعلا برگزاری اردو امکان پذیر نیست و به سال آینده موکول شد. البته من در مسابقات دو و میدانی شرکت کردم تا بدنم افت نکند و در شرایط مسابقه قرار بگیریم.  

مبلغ قراردادهای لیگ دو و میدانی بیشتر شده است 

شیری درباره قرارداد‌های لیگ دو و میدانی گفت: خدا را شکر مبلغ قرارداد‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و سال‌های بعد هم رقم‌ها بیشتر شود.  

پرتابگر دیسک کشورمان اظهار کرد: ما برای کسب سهمیه المپیک تا تیرماه ۱۴۰۰ فرصت داریم و تا آن زمان برنامه ریزی لازم را انجام می‌دهیم. به نظرم حمایت‌ها از ورزشکاران باید ادامه دار باشد تا بتوانیم رکورد خوبی بزنیم.  

او در پایان گفت: امیدوارم بتوانم رکورد خوبی بزنم، زحمت زیادی کشیدم و انتظار بیشتری از خودم دارم و ۶ ماه از خانواده دور بودم. این رکورد، نتیجه زحماتم نیست و باید بیشتر پرتاب کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار