تعویض ماسک دانش‌آموزان آفت کلاس‌های حضوری؛ مسئولان پاسخگو باشند

برخی دانش‌آموزان از سر ناآگاهی و تنها به دلیل زیبایی ماسک خود را با دوستشان تعویض کردند و این موضوع در فضای مجازی داغ شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه بازگشایی مدارس شنبه ۱۵ شهریورماه، والدین دانش‌آموزان، برخی مسئولان و حتی دانش‌آموزان در مقاطع سنی بالاتر در شبکه‌های اجتماعی نظرات متعددی عنوان کردند.

معلمان و کرونا

بازگشایی مدرسه

بازگشایی مدارس و کرونا

والدین در فضای مجازی از مخالفت یا موافقت خود نسبت به تصمیم وزارت آموزش و پرورش درخصوص بازگشایی مدارس و الزام حضور دانش‌آموزان می‌گفتند؛  توئیتی با محتوای طنز و شاید تلخ بیشتر مورد توجه قرار گرفت. در این پست مجازی درخصوص دانش‌آموز دبستانی نوشته شده بود که درکی از کرونا ندارد و ماسک خود را با هم‌کلاسی‌اش به دلیل زیباتر بودن تعویض کرده است.

کودکان و کرونا

در حال تکمیل

با وجود اعلام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص الزامی نبودن حضور در مدرسه، همچنان مدارس باز هستند و دبیران آموزش و پرورش ملزم هستند درصورتی که با دانش‌آموزان به توافق برسند یا نیاز بدانند، در کنار آموزش مجازی، تدریس دروس را به صورت حضوری دنبال کنند. با این وجود والدین نگران دانش‌آموزان خود هستند و معتقدند فرزندانشان بیشتر از آن‌چه که هست، نیاز به توجه و تذکر بهداشتی دارند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش معتقد است رفتار‌های اینچنینی که دانش‌آموزان از سر ناآگاهی انجام می‌دهند، تنها به دست کادر مدرسه اصلاح نخواهد شد و والدین نیز باید همکاری لازم را مبذول کنند.


بیشتر بخوانید


۷۰ درصد مدارس مراقب سلامت ندارند

محسن بیگى مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نیروى انسانى جهت مراقب از سلامت دانش‌آموزان در مدارس، اظهار کرد: براساس استاندارد‌ها به ازای هر ۷۵۰ دانش آموز باید یک مراقبت سلامت داشته باشیم که با توجه به برآورد‌ها به ۱۵ هزار و ۸۰۰ مراقب سلامت نیاز داریم، اما ۷۰ درصد آن تامین نشده است.

او افزود: با این حال بحث آموزش سلامت دانش‌آموزان صرفا به دستِ مراقبان سلامت نیست بلکه تمام عوامل مدرسه از جمله مدیر، معاون، معلمان و مشاوران همه در موضوع کرونا نقش آموزشی دارند و باید به طور مداوم به دانش آموز تذکر دهند.

بیگی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از مدارس مراقبان سلامت ندارند، بیان کرد: خانواده ها نقش بسیار مهمی در آموزش دارند و باید در کنار مدرسه اطلاعات، هشدار‌ها و آگاهی‌های لازم را به فرزندان به ویژه نو‌آموزان و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش دهند زیرا سر کلاس‌های درس، در مسیر رفت و آمد و در سرویس‌های مدارس هم دانش آموزان نیازمند مراقب‌های بهداشتی هستند که باید از سمت خانواده مدیریت شود.

دانش آموزان و کرونا

او با اشاره به رویکرد مدارس پس از بازگشایی گفت: از شنبه به صورت موردی و سرزده از طرف کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان وزارت بهداشت بازدید‌هایی انجام دادیم. باتوجه به اندک زمانی که از بازگشایی گذشته است، هنوز ارزیابی دقیقی از شرایط بهداشت و سلامت مدارس نمی‌توان داشت.

او افزود: یک بازه زمانی دو الی سه هفته‌ای با وزارت بهداشت هماهنگ کردیم که مدارس را رصد و در انتها تصمیمات را درخصوص ادامه این شرایط اعلام کنیم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش بیان کرد: سلامت مدرسه شامل دو قسمت درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای است و تا به حال رعایت بهداشت درون مدرسه ای طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مثبت ارزیابی می کنیم. قسمت دیگر این امر به دانش‌آموز و خانواده او برمی‌گردد که نیازمند اهتمام آن‌ها به مسئله سرویس مدرسه، رفت و آمد، تغذیه در مدرسه و ... می‌شود.

دانش آموزان در مدرسه

مدارس به دلیل محتوا‌های ضروری باز هستند؛ اردو قدغن است

او با اشاره به اردو‌های مدرسه‌ای ادامه داد: تمام فعالیت‌های جانبی در آموزش و پرورش تعطیل است. یعنی تمام فعالیت‌هایى که غیر از درس است مثل برنامه‌ها صبح‌گاه، ورزش‌های پُربرخورد، اردوها، مسابقات، همایش‌ها، جلسات و تمام برنامه‌های جانبی در مدارس دولتی و غیردولتی را تعطیل کردیم. درکل تنها مدارس به دلیل محتوا‌های ضروری باز هستند.

تاکید کرد: در شیوه‌نامه‌های بازگشایی مدارس به صراحت اعلام شده‌است که فعالیت‌های جانبی در مدارس و فروش مواد خوراکی ممنوع است. اگر مدرسه‌ای خلاف این اقدام را انجام داد، تخلف محسوب می‌شود و والدین می‌توانند شکایت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
زهرا علی پور
۰۷:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
من معلم دوره متوسطه هستم ، به هیچ عنوان پروتکل معمولی هم رعایت نمیشه چه برسه سختگیرانه بچه های خودم ابتدایی و دبیرستانی هستند در خانه مجازی آموزش می‌بینند ، با تشکر از معلمهای دلسوز شون که کارشون چند برابر شده و مجبورن تا ظهر در مدرسه درس بدن و بعد از ظهر مجازی
واقعا معلم رو ندیدن!!!
بازگشایی دقیقه ۹۰همینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا اشتباه کردن مدارس باز کردن هر کس از جون فرزندش سیر شده می‌فرسته مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعاتحصیلات دانش اموزان خیلی برای شمامهم است یاجانشان من دوتامهندس وکارشناس تربیت بدنی دارم که درخانه هستن نه کارهست نه درامدی حالایکسال درس نخوانندهیچ اتفاقی نمی افتدیک سال دیرترمهندسی میگیردکه بشینددرخانه
که سه تابیکارشوندمن که ازجان فرزندم سیرنیستم وبه مدرسه نمیفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
اشتباه محض است دبستان ها نه خودشان ،نه والدینشان رعایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۰۰:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
تا وقتی وزیرانی بی کفایت داریم کرونا مهمان ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
قابل توجه همه افرادی که اینجا نوشتند معلم ها دوست دارند مدرسه نرن و حقوق مفت بگیرند !
اینجا به اطلاع برسانم معلم دوست داره مدرسه نره و حقوق مفت بگیره .
‌و تمام !
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد دالوند
۱۷:۱۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
جناب آقای وزیر ما سرکار میرویم ولی بنده به عنوان یک فرهنگی مخالف صدرصد بازگشایی هستم چون بچه ام رو از زمین پیدا نکرده ام شما خودتان از طریق ویدئو کنفراس جلسه برگزار میکنید حال معلم گناه کرده که باید با چندین دانش آموز حضوری تماس داشته باشه بعد کدوم پرتوکل بهداشتی مدارس هیچ امکاناتی ندارن مگر چگونه میخوان جلوی این مریضی رو بگیرن هر موقع واکسنش درست شد ما هم با خیال راحت اجازه میدیم دانش آموزامون به مدرسه برن
Japan
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
عزیزان، شما خودتون باید به فرزندانتون یاد بدید که به هیچ وجه ماسکشون رادرنیاورند یا با کسی عوض نکنند.
در کشور ژاپن هم مدارس بازه و همه با ماسک در مدرسه حاضر می شوند. فرهنگ ماسک زدن را به بچه ها یاد داده اند. اینطور که معلومه، بیماری کووید-۱۹ حالا حالاها مهمان ماست. پس لطف کنید هم خودتون روش جدید زندگی را یاد بگیرید و هم به فرزندانتان آموزش بدید. درضمن، مدرسه هم درکنار شما باید این روش جدید زندگی را به دانش آموزان آموزش بده.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۷:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
خواهشا مدارس ایران رابا ژاپن مقایسه نکنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
توروخدابازنکنیدمدارسو ففط توشبکه شادباشه تدریس.مدرسه دخترم دولتیه مدیرش بیخیاله اصلا رعایت نمیشه مگهبچه کلاس دومی چی میفهمه توروخداباجون بچه های مابازی نکنید مابچه هامونو نمیفرستیم بهیچ قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
چرا اینقدر بر طبل تعطیلی مدارس میکوبین، حتما خودتون هم ذینفع هستین. مگه یک روز و دو روز و یک ماه و دو ماهه که تعطیل بشه. معلمین موافق تعطیلی به فکر خودشونن و بچه ها رو بهونه میکنن. آموزش مجازی یعنی کشک.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
کاملا مشخصه بچه مدرسه ای نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
پس انگارواسه شماجون بچتون اصلا مهم نیس که چنین حرفایی میزنید واقعامتاسفم که درس براتون مهمتر از جون بچتونه بخاطر راحتی و اسایش خودتون بچه تونو قربونی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
به معلم احترام بذار و ساکت شو
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۳:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
من یک معلمم، هر چی بقیه از دور دیدن من هفته پیش از نزدیک در مدرسه دیدم ، به هیچ عنوان امکان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اون هم در مدارس ابتدایی وجود نداره ، بچه ابتدایی متوجه این حرفها نیست ، روزی صدبار هم‌براشون تکرار کنیم باز هم‌متوجه نیستن ، هیچ برنامه ریزی و مدیریتی هم بعد از سه ماه تعطیلی دیده نمیشه ، من شخصا هنوزم بلاتکلیفم که باید چه برنامه ای رو اجرا کنم
Iran (Islamic Republic of)
..... گمنام
۲۳:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
والا کلاس ما یه قوطی کبریته فاصله ها کم ، طب سنجیم نداره
تدریسمجازیشونم که بماند ...
چرا چند سالیه کشورمون یه جوری شده ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
بله متاسفانه چندسالیه تو کشور ما دانش آموزان تب رو طب مینویسند و فرق این دوتارو نمیدونن
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه ها بازشده......کروناخوشحال شده

کرونادرکمینه.....جان بچه هارومگیره

خداکنه بمیره....کسی کرونانگیره
..
Iran (Islamic Republic of)
محمد.
۲۱:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بازگشایی مدرسه نیست بازگشایی کروناست میخواهن جان بچه های بی گناه بگیرن.خداخودش به ما رحم کنه.بااین وزیربیکفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
الان فرمودید بازه دو الی سه هفته ای لازمه تا بشه درباره تصمیم گرفته شده در مورد بازگشایی مدارس اظهار نطر کرد توجه داشته باشید که دوره کمون بیماری کرونا دو االی سه هفته اس این یعنی تا شما به نتیجه کرونا کار خودش رو کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بچه های مردم مدرسه نرن مگه اینکه دبستانی باشند که در خانه بمانند ، بچه های متوسطه متاسفانه یا در کوچه مشغول فوتبال هستند یا مشغول بازار و خیابانگردی . بخدا بچه های همسایه ما رو دیوانه کردند از صبح زود میان توی کوچه فوتبال تا 8 ، 9 شب مگه واسه صبحانه و نهار بروند خونه هایشان وگرنه در کوچه هستند و مشغول مردم ازاری و حداقل مدرسه نمیروند فکری به حال اینها بکنند که در خانه بمانند نه خیابان و کوچه که تجمع ایجاد میکنند و هیچ فرقی با مدرسه رفتن ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
حالا رابط بهداشت باشه چه گلی به سرمون میزنه که حالا ....
امروزدر کنار مدرسه پسرم یه بیمار کرونایی تشیع کردن آخه ما چطور فرزندانمون بفرستیم مدرسه .....
مگه فقط مدرسه است پس مسیر رفت وبرگشت چی میشه ..
Iran (Islamic Republic of)
It
۱۵:۲۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
من خودم کلاس دهمم نمیرم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
بری مدرسه که چی بشه؟اینقدر دکتر و فوق لیسانس بیکار داریم که به هر ۱۰۰۰۰ نفرشون فقط یک شغل میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اگر دانش آموزی ماسکش رو با دیگری تعویض میکنه، مقصر مسئولین نیستند که باید پاسخگو باشند،بلکه مقصر اصلی اون والدینی هستند که حتی بدون کوچکترین آموزش بهداشتی فرزندشون رو روانه مدرسه میکنند و تمام بار مسئولیت رو میندازن دوش دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بچه ان دیگه هرچقدرهم اموزش بدی بهشون بازم کار خودشون رو می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
لب مطلب اینکه والدین باید عاقل باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
دختر من یک روز رفته با ماسک وتمام تجهیزات یکسر توی سینه اش تیر می کشد بچه ام هنوز کلاس دوم است
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۴:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
کودکان بازیگوشند یه دفعه تصمیمشون عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
من مدرس دانشگاه هستم و همسرم معلم است، ولیکن حاضر نیستیم فرزندانمان را به مدرسه بفرستیم، سلامت بر آموزش ارجحیت دارد.
فقط آموزش غیر حضوری
Japan
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مدارس و دانشگاهها می توانند کلاسها را به دو یا سه گروه تقسیم کنند و هرگروه روز مشخصی به مدرسه یا دانشگاه برود. مثلا در صورت تقسیم کلاسها به سه گروه، هر گروه می تواند دو روز به مدرسه یا دانشگاه برود. درست است که این زمان کوتاه است، اما مدارس و دانشگاهها می تواند مابقی آموزشها را آنلاین کنند.
این روش چند ماه گذشته در ژاپن انجام شده و مشکلی ایجاد نکرده است. هم اکنون مدارس طبق روال عادی باز است.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۳:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بهتر بود آموزش از طریق مجازی و از صدا و سیما دنبال میشد و بعد از عید 1400 کلاس های تقویتی و فشرده برای همه دانش آموزان برنامه ریزی می شد
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۳:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
من نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۲:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اصلا رعایت نمیشه زنگ های تفریح ماسکاشونو درمیارن بگو بخند.تولیوانای هم آب میخورن تا زنگ میخوره معلم میاد ماسکارو میزنن صندلیاو میزارن سرجاهاشون
-
ناشنا
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
مسئولانی که تصمیم گرفتند برای باز گشایی مدارس اگه خطر نداره پس چرا خودش غیر حضوری صدای مدرسه حضوری را به صدادرمی اورد خودش همیشه از پشت صحنه حرف می زندباید بیاد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
شاید خودش ناقله ناقلا
نظرتون ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام
چطورموارد زیادی را از جمله مثلا نرخ بنزین با دیگر کشورها مقایسه میکنید
خب الان ببینید کشورهایی که خیلی درگیر کرونا هستن در مدرسه هاشون چطوری عمل میکنن
حالا عده ای هم کاسه داغ تر از آش میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
خدایا خودم رو به خودت می سپارم
خدایا پاییز و زمستان چه خواهد شد؟؟
خدایا به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
یا خدا
اینهم از بازگشایی مدارس
خدایا فقط و فقط از تو کمک می خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
واکسن کرونا انشالله تولید میشه تا اون زمان مدیریت کنید و این بازگشایی ها را لغو کنید؛مدارس را غیر حضوری کنید ؛نهایتا می تونیم بعد از کرونا طی سه الی چهارتابستان به صورت الزامی و برنامه ریزی شده مدارس را بازگشایی کنیم یا مدارس را دوشیفته کنیم.این درست نیست که در شرایط قرمز مدارس را بازکنیم تا همه کرونا بگیرند هر کس مرد ،مرد هرکس زنده موند هم زنده موند.
تاریخ شما را قضاوت خواهد کرد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
با حمایتی که دولت از آموزش و پرورش میکنه با ماسک رایگانی که میده با تغذیه مناسبی که میده چرا نلاید برن دولت به این خوبی اصلا
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۲:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
ظاهرا بعضی از مسئولین دوست ندارن این بیماری کنترل بشه، جالبه آقای روحانی بجای حضور در مدرسه یا دانشگاه به ویدئو کنفرانس اکتفا میکنه!!
خب برادر من اگه شرایط سلامتی به گونه ای نیست که شما خودت حضور پیدا کنی چرا با جون بچه های مردم بازی میکنی؟
حالا یه سالم کسی درس نخونه، مگه چی میشه؟! هرچند راههای جایگزین هم هست.
ضمنا جالبه وزیر ازتباطات تا دیروز هر بهانه ای پیدا میکرد اینترنت رایگان میداد ولی الان حاضر نیست اینترنت آموزش از راه دور رو رایگان کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
کاش تعویض می کردند من معلم هستم دانش آموزی ماسک دوستش را جلو چشم من دزدید با بد بختی ازش پس گرفتم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
جااااان !!
یعنی چی آخه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
از دید وزیر آموزش و پرورش فقط شوخی بنظر می رسد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
وزیر باید استعفا بدهد
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۱۱:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتی معلمی تب دارد و مدیر می گوید باید تست بدهی و وگرنه غیبت می خوری و معلم هم هزینه حدود هفتصد هزار تومانی تست ندارد باید چکار کند؟
اگر تب خفیف داشت و مدرسه برود آیا بقیه دانش آموزان نمی گیرند؟اگر دانش آموزی کرونا از چنین معلمی بگیرد و بمیرد دیه اش به عهده کیست؟
در مدارس دو نوبته که حتی یکبار هم ضد عفونی نمی شوند باید چکار کرد؟
وزیر محترم در خصوص موارد بالا چه تدبیری اندیشه کرده اند که دستور بازگشایی مدارس را داده اند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۱:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتی دانش آموز تب دارد و پدرو و مادر وی را راهی مدرسه می کنند و می گویند سرماخوردگی ساده است مشکل ندارد چطور بچه هایمان را به مدرسه بفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
الان بنده هم علائم سرماخوردگی رو دارم خانوادمم همه هین طور باید چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟ برم بقیه هم مثه خودم شن یا چی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
چنانچه حتی یک نفر از دانش آموزان بی گناه این مملکت دچار بیماری و یا خدای نکرده خدای نکرده آسیب جانی ببیند شخص وزیر آموزش و پرورش و رییس جمهور باید در محضر خداوند و مردم ایران پاسخگو باشد که اینطوری با جون جگرگوشه های مردم بازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط مجازی سلامت و جان مهم تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط مجازی سلامت و جان مهم تر است و حضوری بودن مدارس با این شعار تناقض دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
این فقط یکی از هزاران مواردی است که وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
نباید مدارس باز میشد اگه یک دانش آموزی الوده باشه چندین خانواده دیگر و شاید کل مدرسه رو درگیر کرونا بکنه
امیدوارم مسئولین محترم بابت بازگشایی مدارس پشیمان نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
چند روز دیگه آمار رفت بالا نگین چرا این طوری شد
دانشجو ها که سنشون زیاده و میتونن رعایت کنن مجازی باید درس بخونن بعد بچه های 6.7ساله باید برن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بنده فرزندم را در روز اول بازگشایی بردم مدرسه پایه 9
مدیر مدرسه میفرمایند آموزش مجازی به هیچ وجه نداریم!!!
روزی۲ساعت حضور دانش آموزان الزامیست،!!!امکانات مدرسه
در حد منفی1
حالا قضاوت کنید،فرزند بنده و سایر دانش آموزان مدرسه متبوع،چقدر احتمال مبتلا شدن به کرونا را دارند،؟؟؟آیا استرس کرونا به دانش آموز مجال درس خواندن خواهد داد؟؟؟مدرسه به اپلیکیشن شاد هم متصل نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بنده فرزندم را در روز اول بازگشایی بردم مدرسه پایه 9
مدیر مدرسه میفرمایند آموزش مجازی به هیچ وجه نداریم!!!
روزی۲ساعت حضور دانش آموزان الزامیست،!!!امکانات مدرسه
در حد منفی1
حالا قضاوت کنید،فرزند بنده و سایر دانش آموزان مدرسه متبوع،چقدر احتمال مبتلا شدن به کرونا را دارند،؟؟؟آیا استرس کرونا به دانش آموز مجال درس خواندن خواهد داد؟؟؟مدرسه به اپلیکیشن شاد هم متصل نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
چرا مردم بدبخت رو به كشتن ميكشونيد، من الان يه هفتس دارم با كرونا دست پنجه نرم ميكنم به خدا هر روز ميميرم و زنده ميشم تبريز به اين بزرگي يه بيمارستان نتونستم پيدا كنم بستري بشم برا يه سرم و امپول ضد درد هزار دفعه بايد خواهش كني و دو ساعت تو پذيرش منتظر نوبت وايسي به خدا اين رسمش نيس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
معلم حقوق ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
معلم ۷ ماه تعطیل است ولی حقوق کامل میگیرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
بابا نان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
شمایی که نوشتی معلم ۷ ماه تعطیله و حقوق می گیره !
اولا معلم آموزش مجازی داده ، وقتی که جناب تو تخت خوابت خواب بودی !!!
! دوما معلم دلش میخواد ۷ ماه درس نده و حقوق بگیره ! برای اینکه ببینه فضولش کیه ! که اونم پیدا شد
سوما از چیزی که خبر نداری در موردش نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
کسی اجبار به مدرسه نکرده . 90 درصد کسایی که مخالفت میکنین ، معلمان عزیز تر از ... هستند که عادت کردن بشینن تو خونه واسنپ کار کنن وسر کلاس درس نرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وزیر برو استعفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وزیر آموزش و پرورش بیا جواب بده ببینم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بچه اگه بچه نبود اسمشو نمیذاشتن بچه آقای وزیر فک کنم کررونا خیلی کم از ایراینها گرفته البته از نظر شماها ۲۳ هزار نفر کمه ??? ک میخاین با کشتن بچه های مردم رکوردار دنیا شوین????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
قابل توجه مسئولین مربوطه .......................
-
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
همیشه بعد از انجام دادن کاری تصمیمات گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وزیر گفته اجبار نیست خوب از طریق شبکه شاد تدریس بچه ها تون دنبال کنید چرا دنبال همش تخریب هستید این چه خبریه آخه هروقت پدر و مادر خودشون رعایت نمیکنند چه انتظاری باید از بچه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دبستان پسرانه معلم شهید فاز ۳ شهرک اکباتان ، یکی از معلمین مقطع پآیه ششم کودکان را احبار به امدن در مدرسه میکند و اعلام کرده است برنامه ای برای شاد ندارد . لطفا رسیدگی نمایید . شایان ذکر است کودکانی که با معلم دیگر در همان مدرسه و مقطع ششم درس دارند ، کلاسهای خود را غیر حضوری انجام میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
حتما اون معلم یا گوشی هوشمند نداره یا بلد نیست از شاد استفاده کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
درستش نیست که مجازی به دانش آموزان تدریس کنند بچه به عنوان درس همه اش گوش دستش است وتوی فضای مجازی است حرف هم که بزنیم می گوید سر کلاس هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
نمیشه که خشک و تر به پای هم بسوزند !
شما بچه رو تربیت کن !!!
آخرین اخبار